Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride vs. Burton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 61893"><p>Min syn på ride är typ, kass.</p><p></p><p>Jag har en ride. Kommer inte ihåg vad den heter. Men den är i 4500kr prisklassen. Två år gammal. Tyvärr så är den inte riktigt omskött. Den är vallad å så, men inte extremt noga. Och underlaget går som en berg och dalbana. Det går inte att valla med strykjärn för det är för brett. Man kommer inte "ner i groparna". SKa planslipa den så fort jag orkar. En jobbarkopmpis har jobbat med skidor och brädor väldigt länge. Och han säger att det inte är många ride brädor som är raka.</p><p></p><p>SÅ jag köpte en salomon den här säsongen. VIsst, vallar du var 2:a till 5:e gång klarar du dig kanske. Men jag har som sagt tappat förtroende för ride. VIsst gör dom bra grejjer. Min är skitskön i styvhet och så. Men ändå. Jag gillar dom inte... (Helt min syn på saken)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 61893"] Min syn på ride är typ, kass. Jag har en ride. Kommer inte ihåg vad den heter. Men den är i 4500kr prisklassen. Två år gammal. Tyvärr så är den inte riktigt omskött. Den är vallad å så, men inte extremt noga. Och underlaget går som en berg och dalbana. Det går inte att valla med strykjärn för det är för brett. Man kommer inte "ner i groparna". SKa planslipa den så fort jag orkar. En jobbarkopmpis har jobbat med skidor och brädor väldigt länge. Och han säger att det inte är många ride brädor som är raka. SÅ jag köpte en salomon den här säsongen. VIsst, vallar du var 2:a till 5:e gång klarar du dig kanske. Men jag har som sagt tappat förtroende för ride. VIsst gör dom bra grejjer. Min är skitskön i styvhet och så. Men ändå. Jag gillar dom inte... (Helt min syn på saken) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride vs. Burton
Tillbaka
Topp