Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen - ensam förstagångsbesökare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="psykedelikatess" data-source="post: 1002943" data-attributes="member: 50332"><p>Klart du ska åka!</p><p>Jag har åkt ensam både till Österrike och Frankrike. Det var bara slumpen som gjorde att jag träffade härliga typer på skidbussen i Österrike. Ledde till härliga offpiståk som jag inte gett mig på ensam, och grymt rolig afterski. Utan tvekan min roligaste resa någonsin.</p><p></p><p>Det finns nog alltid andra schyssta typer på skidorter som är öppna för nytt sällskap. </p><p></p><p>Den resan till Österrike var tusen gånger roligare än när jag åkt tillsammans med sällskap hemifrån.</p><p></p><p>Klart du ska våga åka ensam!</p><p></p><p>Du ska dock va beredd på att sitta och trycka käk på hotellet med bara familjer och kärlekspar är mindre roligt.</p><p></p><p>Jag ska själv åka en vecka ensam till Italien v11. </p><p>Va fan ska man göra. De som snackade förra året om att "följa med nästa år" sitter nu och snålar på sina semesterdagar och gnäller om "det är härligare att åka på solsemester, det är så kallt i alperna". </p><p>Äh vafan. Så jävla roligt jag ska ha själv :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="psykedelikatess, post: 1002943, member: 50332"] Klart du ska åka! Jag har åkt ensam både till Österrike och Frankrike. Det var bara slumpen som gjorde att jag träffade härliga typer på skidbussen i Österrike. Ledde till härliga offpiståk som jag inte gett mig på ensam, och grymt rolig afterski. Utan tvekan min roligaste resa någonsin. Det finns nog alltid andra schyssta typer på skidorter som är öppna för nytt sällskap. Den resan till Österrike var tusen gånger roligare än när jag åkt tillsammans med sällskap hemifrån. Klart du ska våga åka ensam! Du ska dock va beredd på att sitta och trycka käk på hotellet med bara familjer och kärlekspar är mindre roligt. Jag ska själv åka en vecka ensam till Italien v11. Va fan ska man göra. De som snackade förra året om att "följa med nästa år" sitter nu och snålar på sina semesterdagar och gnäller om "det är härligare att åka på solsemester, det är så kallt i alperna". Äh vafan. Så jävla roligt jag ska ha själv :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen - ensam förstagångsbesökare
Tillbaka
Topp