Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 14574" data-attributes="member: 13863"><p>Frågan är snarare om du kan klara dig utan havregrynsgröt. Om jag fick välja på fyra veckor i St.Anton eller fyra veckor i Riksgränsen skulle jag naturligtsvis välja Gränsen eftersom de serverar en hejdundrande fruksotbuffé med gröt av alla de slag. </p><p></p><p>MVH/MM</p><p></p><p>PS! Noteras bör dock att Riksgränsens fallhöjd på 300 meter och en handfull liftar knappast kan mäta sig med St Anton. Det är gröten inte skidåkningen som drar folk till gränsen... DS.</p><p></p><p>PS2! Jag var en dag i Riksgränsen förra året och åkte tre åk. På sitt sätt var det ganska roligt, man såg nämligen absolut ingenting av backen. Allt var vitt. Vad man såg var folk som plötsligt dök i en vinddriva eller försvann i någon grop. Detta var de enda tillförlitliga riktmärkena. Fullkomligt absurt. DS.</p><p></p><p>PS3! Allvarligt talat är det lixom inte intressant att jämföra Gränsen med St Anton... Gränsen är väldigt, väldigt speciell... DS.</p><p></p><p>PS4! Jag åker gärna till Gränsen en vecka eller två, är du intresserad av toppturer är du på rätt ställe. Skall du bara åka lift tror jag fyra veckor kan bli lite i mesta laget såvida du inte har en skvätt renskötarblod i ådrorna. DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 14574, member: 13863"] Frågan är snarare om du kan klara dig utan havregrynsgröt. Om jag fick välja på fyra veckor i St.Anton eller fyra veckor i Riksgränsen skulle jag naturligtsvis välja Gränsen eftersom de serverar en hejdundrande fruksotbuffé med gröt av alla de slag. MVH/MM PS! Noteras bör dock att Riksgränsens fallhöjd på 300 meter och en handfull liftar knappast kan mäta sig med St Anton. Det är gröten inte skidåkningen som drar folk till gränsen... DS. PS2! Jag var en dag i Riksgränsen förra året och åkte tre åk. På sitt sätt var det ganska roligt, man såg nämligen absolut ingenting av backen. Allt var vitt. Vad man såg var folk som plötsligt dök i en vinddriva eller försvann i någon grop. Detta var de enda tillförlitliga riktmärkena. Fullkomligt absurt. DS. PS3! Allvarligt talat är det lixom inte intressant att jämföra Gränsen med St Anton... Gränsen är väldigt, väldigt speciell... DS. PS4! Jag åker gärna till Gränsen en vecka eller två, är du intresserad av toppturer är du på rätt ställe. Skall du bara åka lift tror jag fyra veckor kan bli lite i mesta laget såvida du inte har en skvätt renskötarblod i ådrorna. DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen i påsk
Tillbaka
Topp