Riksgränsen i vår?

Katrin_80

Ny medlem
Riksgränsen i vår?
Tjena! Jag är en snowboard tjej från Göteborg som länge velat testa Riksgränsens offpist och midnattsåkning. Skriver uppsats denna termin så har äntligen tid att åka i vår, någon som är sugen på att följa med? Hör av er isåfall!

Riksgränsen i vår?
Tjena! jag och 3 polare (2 killar och en tjej) åker upp till gränsen den 15 maj. aldrig fel att träffa lite folk som man kan åka och kanske festa lite med..

Riksgränsen i vår?
Det skulle ju varaunderbart jag å några håller på å kollar rikgränsen v.21 i maj. låter hur frästande som hälst. men tänkte på en sak angående det. OM det blir väldigt varmt lr va man säger är man säker på att snön ligger kvar tills man kommer å ska åka? men skulle vara kul å höra om det e fler på freeride som e peppade på riksgränsen vid samma tidfälle.

Riksgränsen i vår?
tjenare tjejen=) kom hem från gränsen i går efter ha varit där i en vecka va riktigt bra väder sol hela veckan jag hoppas du/ni får de samma=)ska kanske upp rill en polare som jobbar i riksgränsen i mitten av maj igen=)=) hoppas ni får bra väder=) de va ändra sig väldigt fort där uppe.. ha de gött/ ragnvald

Tillbaka
Topp