Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen till salu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1275603" data-attributes="member: 155837"><p>Precis som [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] skrev: Riksgränsen behöver pålitliga liftar. Liftarna är antika och det märks på ett sätt som inte är ett dugg charmigt. De står stilla på tok för ofta. Det gäller inte bara stolliftarna - när jag var där i påskas stod de båda släpliftarna på baksidan helt stilla i flera dagar och vad jag förstått är det ingen ovanlighet.</p><p>Det handlar inte om att bygga bort köer eller att göra stället mer exklusivt. Det handlar om att kunna lita på att liftarna går. Tyvärr kostar nya liftar mycket pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1275603, member: 155837"] Precis som [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] skrev: Riksgränsen behöver pålitliga liftar. Liftarna är antika och det märks på ett sätt som inte är ett dugg charmigt. De står stilla på tok för ofta. Det gäller inte bara stolliftarna - när jag var där i påskas stod de båda släpliftarna på baksidan helt stilla i flera dagar och vad jag förstått är det ingen ovanlighet. Det handlar inte om att bygga bort köer eller att göra stället mer exklusivt. Det handlar om att kunna lita på att liftarna går. Tyvärr kostar nya liftar mycket pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen till salu?
Tillbaka
Topp