Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen till salu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AOs" data-source="post: 1284790" data-attributes="member: 48127"><p>Har mycket svårt att tro att liftarna inte ska ge nya problem. Jag var i Björkliden en dag v17 och då hade Kåppasliften redan stått i 5 dagar och efteråt kollade jag då o då på Björkis hemsida och liften kom aldrig igång igen. Bara det att liften är från 1978 och man inte har bytt ut elsystemet sedan dess visar hur lite dom investerar. Dessutom kan man inte ordna fram en kunnig servicetekniker från Doppelmayr på några dagar säger en del om hur mycket Lapland Resorts bryr sig om sina kunder. Samma när nedre stolen i Gränsen brakade ihop för några år sedan, någon kompensation till dom som köpt boende o liftkort?? Nä inte ett dugg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AOs, post: 1284790, member: 48127"] Har mycket svårt att tro att liftarna inte ska ge nya problem. Jag var i Björkliden en dag v17 och då hade Kåppasliften redan stått i 5 dagar och efteråt kollade jag då o då på Björkis hemsida och liften kom aldrig igång igen. Bara det att liften är från 1978 och man inte har bytt ut elsystemet sedan dess visar hur lite dom investerar. Dessutom kan man inte ordna fram en kunnig servicetekniker från Doppelmayr på några dagar säger en del om hur mycket Lapland Resorts bryr sig om sina kunder. Samma när nedre stolen i Gränsen brakade ihop för några år sedan, någon kompensation till dom som köpt boende o liftkort?? Nä inte ett dugg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Riksgränsen till salu?
Tillbaka
Topp