Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1056922" data-attributes="member: 12630"><p>Hjälper en planslip när hela skidan är som en propeller? Grundproblemet borde väl vara att kärnan slagit sig av någon anledning.</p><p></p><p>Nu var det ju inte min skida så jag vet inte hur det gått till när bindningar monterats osv. men det borde ju ha upptäckts då tycker jag. Brukar alltid syna mina egna prylar vid leverans, det blir alltid enklare om något skulle vara fel att fixa det direkt. Dock inte varit med om en endaste defekt på skidor jag köpt vad jag kan minnas.</p><p>Ingen erfarenhet av ZAI, är inte det lyxprodukter för folk klädda i guldlamé och päls? </p><p>Någon form av defekter dyker väl alltid upp vid produktion men en rigorös kvalitetskontroll borde ju vara A och O kan man tycka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1056922, member: 12630"] Hjälper en planslip när hela skidan är som en propeller? Grundproblemet borde väl vara att kärnan slagit sig av någon anledning. Nu var det ju inte min skida så jag vet inte hur det gått till när bindningar monterats osv. men det borde ju ha upptäckts då tycker jag. Brukar alltid syna mina egna prylar vid leverans, det blir alltid enklare om något skulle vara fel att fixa det direkt. Dock inte varit med om en endaste defekt på skidor jag köpt vad jag kan minnas. Ingen erfarenhet av ZAI, är inte det lyxprodukter för folk klädda i guldlamé och päls? Någon form av defekter dyker väl alltid upp vid produktion men en rigorös kvalitetskontroll borde ju vara A och O kan man tycka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Tillbaka
Topp