Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SiSt" data-source="post: 1057007" data-attributes="member: 68917"><p>Jeg føler absolutt ikke at vi har blitt hengt ut på noe tidspunkt, vi har stort sett ligget over snittet på testene vi har vært med på. For tiden er det vel stort sett völkl som vinner testene deres, så at de skulle være påvirket av vpgs eierskap i 4frnt tror jeg ikke noe på. </p><p></p><p>Noen ekstra faktorer som kan gjøre det vanskelig for ukjente/små merker å nå helt opp er at ingen er upåvirket av markedsføring, og de store merkene virker jo å ha funnet opp skien som idé hvert eneste år. I tillegg har velkjente merker en viss forventning knyttet til seg, som også kan være vanskelig å oppnå for de små, da vi mest sannsynlig ikke har vært under foten på testeren da han var på tur i Canada eller hadde en episk tur til Alpene... Eneste måten å endre på det er å fortsette å delta helt til man blir velkjent og alle testerne kjenner merkets DNA og har en positiv forventning idet han tar på seg skiene for første gang.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SiSt, post: 1057007, member: 68917"] Jeg føler absolutt ikke at vi har blitt hengt ut på noe tidspunkt, vi har stort sett ligget over snittet på testene vi har vært med på. For tiden er det vel stort sett völkl som vinner testene deres, så at de skulle være påvirket av vpgs eierskap i 4frnt tror jeg ikke noe på. Noen ekstra faktorer som kan gjøre det vanskelig for ukjente/små merker å nå helt opp er at ingen er upåvirket av markedsføring, og de store merkene virker jo å ha funnet opp skien som idé hvert eneste år. I tillegg har velkjente merker en viss forventning knyttet til seg, som også kan være vanskelig å oppnå for de små, da vi mest sannsynlig ikke har vært under foten på testeren da han var på tur i Canada eller hadde en episk tur til Alpene... Eneste måten å endre på det er å fortsette å delta helt til man blir velkjent og alle testerne kjenner merkets DNA og har en positiv forventning idet han tar på seg skiene for første gang. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Tillbaka
Topp