Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Telemarkingen" data-source="post: 1057014" data-attributes="member: 42738"><p>Vel i Norge så tror jeg det er mer, men har ikke googet de siste prisene. Vanligvis rundt 5000 for en One typisk og mer 6-7000 for Rossi. Tok frem Rossi som et eksempel siden de tradisjonelt har priset sine toppmodeller meget høyt. Squaden for eksempel. De har sikkert korriget seg litt generelt. </p><p></p><p>Når det gjelder skia de beskriver fra Down så høres det ut som et tvilsomt tilfelle. Hvem sender ut skjeve ski i bøtter og span. Et mandagseksemplar kan alltids oppstå. Et vridd par er vel ikke et god eksempel, men gjøre et stort poeng ut av i testen og er symptomatisk måten fremstilles. Subtilt, men tydelig nok. </p><p>Og 4FRNT får neste alltid utmerkelser. Etter selv å ha eid et par Renegade skjønner jeg at jeg falt for en hype. De ble fort solgt sammen med en hel drøss andre på bruktmarkedet. Selv om andre ski vinner, er testene ofte veldig positive til nevnte merke. Sier ikke noe mer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Telemarkingen, post: 1057014, member: 42738"] Vel i Norge så tror jeg det er mer, men har ikke googet de siste prisene. Vanligvis rundt 5000 for en One typisk og mer 6-7000 for Rossi. Tok frem Rossi som et eksempel siden de tradisjonelt har priset sine toppmodeller meget høyt. Squaden for eksempel. De har sikkert korriget seg litt generelt. Når det gjelder skia de beskriver fra Down så høres det ut som et tvilsomt tilfelle. Hvem sender ut skjeve ski i bøtter og span. Et mandagseksemplar kan alltids oppstå. Et vridd par er vel ikke et god eksempel, men gjøre et stort poeng ut av i testen og er symptomatisk måten fremstilles. Subtilt, men tydelig nok. Og 4FRNT får neste alltid utmerkelser. Etter selv å ha eid et par Renegade skjønner jeg at jeg falt for en hype. De ble fort solgt sammen med en hel drøss andre på bruktmarkedet. Selv om andre ski vinner, er testene ofte veldig positive til nevnte merke. Sier ikke noe mer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Riktigt dåliga skidor
Tillbaka
Topp