Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rimlig ersättning för grovt felmonterad bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lewenhaupt" data-source="post: 1082038" data-attributes="member: 139121"><p>Först när jag kom in påstod de snabbt att min mamma hade bett dom montera dom som mina gamla parklagg... hade det inte varit för att jag varit supertydlig med instruktionerna till henne hade jag kunnat tro på det men inte nu. Tog med mig henne tillbaka några dagar senare och då försökte han dra samma story som snabbt avvisades av min mamma och det verkade som att han kanske insåg att han varit lite för snabb med att ta emot dom och borde lyssnat lite noggrannare. Fick tillbaka 1000kr samt 350kr för monteringen och fick dom ommonterade. 2 hål syns på vardera skida men är ganska nära bindningen så ingen katastrof. </p><p>Överlag är jag dock inte nöjd, särskilt inte då de försökte slingra sig men tänker inte hänga ut dom med namn, men kan ju säga att om någon funderar på att montera sina bindningar ute på Lidingö, så var överjävligt noggranna med hur de ska va monterade...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lewenhaupt, post: 1082038, member: 139121"] Först när jag kom in påstod de snabbt att min mamma hade bett dom montera dom som mina gamla parklagg... hade det inte varit för att jag varit supertydlig med instruktionerna till henne hade jag kunnat tro på det men inte nu. Tog med mig henne tillbaka några dagar senare och då försökte han dra samma story som snabbt avvisades av min mamma och det verkade som att han kanske insåg att han varit lite för snabb med att ta emot dom och borde lyssnat lite noggrannare. Fick tillbaka 1000kr samt 350kr för monteringen och fick dom ommonterade. 2 hål syns på vardera skida men är ganska nära bindningen så ingen katastrof. Överlag är jag dock inte nöjd, särskilt inte då de försökte slingra sig men tänker inte hänga ut dom med namn, men kan ju säga att om någon funderar på att montera sina bindningar ute på Lidingö, så var överjävligt noggranna med hur de ska va monterade... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rimlig ersättning för grovt felmonterad bindning?
Tillbaka
Topp