Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rimligt kalkyl/pris på resa till Zermatt ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tjaswesniper" data-source="post: 1029058" data-attributes="member: 128538"><p>Hotell är inte att föredra om man inte har stort kapital. </p><p></p><p>B&b eller en sliten lägenheten för en vecka är bättre. Får ni tag i en mindre lägenhet kan ni givetvis laga egen mat, kan finnas möjlighet för det beroende på b&b med. </p><p></p><p>Personligen hade jag skitit fullständigt i maten (med undantag från någon middag), bott på ett risigt ställe med tillgång till eget kök. Givetvis vill man inte bo alldeles för långt bort, men så länge det finns buss eller dylikt är det aldrig problem. </p><p></p><p>Enligt mina beräkningar så kostar en vecka mellan runt 6-9000 beroende på ort. </p><p></p><p>Har du kollat in bolagen som anordnar paketresor? Ett mycket bra alternativ, nu har jag visserligen inte koll på vilka som åker till Zermatt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tjaswesniper, post: 1029058, member: 128538"] Hotell är inte att föredra om man inte har stort kapital. B&b eller en sliten lägenheten för en vecka är bättre. Får ni tag i en mindre lägenhet kan ni givetvis laga egen mat, kan finnas möjlighet för det beroende på b&b med. Personligen hade jag skitit fullständigt i maten (med undantag från någon middag), bott på ett risigt ställe med tillgång till eget kök. Givetvis vill man inte bo alldeles för långt bort, men så länge det finns buss eller dylikt är det aldrig problem. Enligt mina beräkningar så kostar en vecka mellan runt 6-9000 beroende på ort. Har du kollat in bolagen som anordnar paketresor? Ett mycket bra alternativ, nu har jag visserligen inte koll på vilka som åker till Zermatt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rimligt kalkyl/pris på resa till Zermatt ?
Tillbaka
Topp