Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
RIP Tandådalen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BuckeL" data-source="post: 920014" data-attributes="member: 77678"><p>1. Svarta linjen tog väldigt stor plats, användes inte särskilt mycket och ska ersättas av en hel raillinje, som du sa "(definitivt sveriges bästa rail park)" kanske blir bättre än någonsin?</p><p>2. Mindre tid? nej, Tandådalens park crew lägger ner mycket tid på sina parker och gör ett väldigt bra jobb enligt mig. Mindre pengar? JA, Skistar vill satsa mer på att Lindvallen verkligen ska bli "Sälens mittpunkt" och därför prioriteras bl.a. deras park mer & mer, och ska man ge ett fjäll mer pengar så måste väl ett annat få mindre?. (Hörde nånstans att Tandådalens park crew hade ungefär halva budgeten förra säsongen mot vad de brukar ha men som sagt bara nånting jag hört)</p><p>3. Du är inte övertygad om bättring, jag säger tvärtom, hur kan det inte bli bättre? Skulle hellre ha en park med många features/mycket mer variation än två stora hopp som mest bara tar plats och endast ett fåtal använder, och det säger ju sig självt att de får igång parken tidigare samt mer tid till annat om de slipper spruta all den snö som krävs för att göra en svart linje.</p><p>4. Att svarta linjen tas bort för evigt är ju inte heller skrivet i sten, som jag förstått så har park teamet mer tänkt att se hur det blir utan den och om parken uppskattas mer så fortsätter dom i samma anda medan om de känner att de inte va en bra idé så kanske den kommer tillbaka till nästa säsong.</p><p></p><p>Det jag vill komma fram till är att du kanske ska vänta med att hatet tills vi faktiskt ser hur den blir?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BuckeL, post: 920014, member: 77678"] 1. Svarta linjen tog väldigt stor plats, användes inte särskilt mycket och ska ersättas av en hel raillinje, som du sa "(definitivt sveriges bästa rail park)" kanske blir bättre än någonsin? 2. Mindre tid? nej, Tandådalens park crew lägger ner mycket tid på sina parker och gör ett väldigt bra jobb enligt mig. Mindre pengar? JA, Skistar vill satsa mer på att Lindvallen verkligen ska bli "Sälens mittpunkt" och därför prioriteras bl.a. deras park mer & mer, och ska man ge ett fjäll mer pengar så måste väl ett annat få mindre?. (Hörde nånstans att Tandådalens park crew hade ungefär halva budgeten förra säsongen mot vad de brukar ha men som sagt bara nånting jag hört) 3. Du är inte övertygad om bättring, jag säger tvärtom, hur kan det inte bli bättre? Skulle hellre ha en park med många features/mycket mer variation än två stora hopp som mest bara tar plats och endast ett fåtal använder, och det säger ju sig självt att de får igång parken tidigare samt mer tid till annat om de slipper spruta all den snö som krävs för att göra en svart linje. 4. Att svarta linjen tas bort för evigt är ju inte heller skrivet i sten, som jag förstått så har park teamet mer tänkt att se hur det blir utan den och om parken uppskattas mer så fortsätter dom i samma anda medan om de känner att de inte va en bra idé så kanske den kommer tillbaka till nästa säsong. Det jag vill komma fram till är att du kanske ska vänta med att hatet tills vi faktiskt ser hur den blir? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
RIP Tandådalen?
Tillbaka
Topp