Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rischter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frealsare" data-source="post: 342884" data-attributes="member: 43740"><p>Inget som ärketönten Niklas Hyland har medverkat i har varit bra. Inte heller Richter. Nu, med ett par års distans kanske idén känns vacker men är det ingen som kommer ihåg vad man tyckte och tänkte när det verkligen var aktuellt? Jag kan inte komma ihåg att någon, vid den tiden, faktiskt gillade programmet.</p><p>Däremot ställer jag mig mycket positiv till ett nytt vintersportmagasin på svt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frealsare, post: 342884, member: 43740"] Inget som ärketönten Niklas Hyland har medverkat i har varit bra. Inte heller Richter. Nu, med ett par års distans kanske idén känns vacker men är det ingen som kommer ihåg vad man tyckte och tänkte när det verkligen var aktuellt? Jag kan inte komma ihåg att någon, vid den tiden, faktiskt gillade programmet. Däremot ställer jag mig mycket positiv till ett nytt vintersportmagasin på svt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rischter
Tillbaka
Topp