Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip B.C, Kanada vs Roadtrip USA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Silver" data-source="post: 1041967" data-attributes="member: 135492"><p>Hei</p><p></p><p>Kjørte solo med Langleys around the Rockies Canada trip forrige året (2013). Første turen jeg har hatt med guide og første snowboard turen jeg har vært solo. Det var skit bra. Absolutt verdt pengene. Du møter folk som er like interessert i pudder som deg selv og har en knall bra tid.</p><p>Guiden leter fram spotter å kjøre veldig bra, og sparer deg selv fra å bruke hele turen på lære deg fjellet, du får bare kjøre sweetspots fra dag en.</p><p>Kjørte som eneste snowboardere i en gruppe med skidåkere, fungerte veldig bra for meg tross alt. Om venta mye på meg håper jeg ikke, det sa de i allefall ingen ting om.</p><p></p><p>I år var jeg i Verbier i en mnd, desverre med en dårlig vinter der, men fant likevel mye bra snø.</p><p></p><p>Derfor, til Vinteren vurderer jeg selv å reise med Xtravels på deres Alaska Roadtrip (evt. dere Japan tur). Håper på bedre puddergaranti, om en kan kalle det for det. Er sinnsykt sugen på en ny like bra tur som Canada, og samtidig se en ny plass eller 8.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Silver, post: 1041967, member: 135492"] Hei Kjørte solo med Langleys around the Rockies Canada trip forrige året (2013). Første turen jeg har hatt med guide og første snowboard turen jeg har vært solo. Det var skit bra. Absolutt verdt pengene. Du møter folk som er like interessert i pudder som deg selv og har en knall bra tid. Guiden leter fram spotter å kjøre veldig bra, og sparer deg selv fra å bruke hele turen på lære deg fjellet, du får bare kjøre sweetspots fra dag en. Kjørte som eneste snowboardere i en gruppe med skidåkere, fungerte veldig bra for meg tross alt. Om venta mye på meg håper jeg ikke, det sa de i allefall ingen ting om. I år var jeg i Verbier i en mnd, desverre med en dårlig vinter der, men fant likevel mye bra snø. Derfor, til Vinteren vurderer jeg selv å reise med Xtravels på deres Alaska Roadtrip (evt. dere Japan tur). Håper på bedre puddergaranti, om en kan kalle det for det. Er sinnsykt sugen på en ny like bra tur som Canada, og samtidig se en ny plass eller 8. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip B.C, Kanada vs Roadtrip USA
Tillbaka
Topp