Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip i Alperna. Idéer och tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ingelstroem" data-source="post: 895986" data-attributes="member: 83209"><p>Vet ej på fråga ett, man kan väl alltid fråga och kanske göra en deal. </p><p></p><p>Åkningen var sådär, Lenzerheide hade dåligt med snö och kallt som fan var det, vilket innebar stenhårt och med feta skidor var det inte optimalt. Andermatt var riktigt bra, lite folk, en hel del puder men även lite snö längre ner på berget. Disentis var helt sönderblåst och vi hade mycket högre förväntningar på den orten, tyvärr kan man inte få allt. </p><p></p><p>Inte världens lättaste att ta med allt men det går, är man två eller fler kan man skicka in en först och langa in sakerna till den personen. Jag hade med mig två par puderlagg vilket var ett för mycket, men med ryggsäck, skidbag och pjäxbag går det rätt lätt att resa med tåg och buss. </p><p></p><p>Får ni 82 orter på ett liftkort i Tirol så hade jag nog tagit det, mer att välja på-mindre folk antagligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ingelstroem, post: 895986, member: 83209"] Vet ej på fråga ett, man kan väl alltid fråga och kanske göra en deal. Åkningen var sådär, Lenzerheide hade dåligt med snö och kallt som fan var det, vilket innebar stenhårt och med feta skidor var det inte optimalt. Andermatt var riktigt bra, lite folk, en hel del puder men även lite snö längre ner på berget. Disentis var helt sönderblåst och vi hade mycket högre förväntningar på den orten, tyvärr kan man inte få allt. Inte världens lättaste att ta med allt men det går, är man två eller fler kan man skicka in en först och langa in sakerna till den personen. Jag hade med mig två par puderlagg vilket var ett för mycket, men med ryggsäck, skidbag och pjäxbag går det rätt lätt att resa med tåg och buss. Får ni 82 orter på ett liftkort i Tirol så hade jag nog tagit det, mer att välja på-mindre folk antagligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip i Alperna. Idéer och tips!
Tillbaka
Topp