Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip i Österrike: nån som har tips på ställen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SpineOfGod" data-source="post: 386979" data-attributes="member: 68606"><p>tackar!</p><p>det va ju fin-fint att ni tycker gasteinertal e bäst. va just i kaprun över helgen för lite start på säsongen å passerade gasteinertal på vägen vilket fick mig att inse att där e jag ju på mindre än 4 timmar om man löder på ordentligt längs dom österrikiska motorvägarna. va rädd att alla skulle hävda att man skulle så långt västerut som möjligt i österrike... dit det ju e längre.</p><p>som grädde på moset hade jag just innan jag läste det här på chans bokat nåt i bad hofgastein över nyår. nåt ska man ju göra. och det va visst just schlossalm det. hehe... ok att nyår inte bästa tiden för off-pist kanske eftersom all snö blåser bort vid den tiden på året fortfarande men nånstans måste man ju börja sässen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SpineOfGod, post: 386979, member: 68606"] tackar! det va ju fin-fint att ni tycker gasteinertal e bäst. va just i kaprun över helgen för lite start på säsongen å passerade gasteinertal på vägen vilket fick mig att inse att där e jag ju på mindre än 4 timmar om man löder på ordentligt längs dom österrikiska motorvägarna. va rädd att alla skulle hävda att man skulle så långt västerut som möjligt i österrike... dit det ju e längre. som grädde på moset hade jag just innan jag läste det här på chans bokat nåt i bad hofgastein över nyår. nåt ska man ju göra. och det va visst just schlossalm det. hehe... ok att nyår inte bästa tiden för off-pist kanske eftersom all snö blåser bort vid den tiden på året fortfarande men nånstans måste man ju börja sässen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Roadtrip i Österrike: nån som har tips på ställen?
Tillbaka
Topp