Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rock 'N' Roll och Hårdrock
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 805672" data-attributes="member: 47005"><p>Läste hans senaste biografi för några månader sedan. Har läst ett antal böcker om honom innan också som varit mycket intressanta. Jag har jobbat på hans skivbolag, varit med och lanserat flera av hans plattor, sett honom live typ 20 gånger och även träffat honom vid ett flertal tillfällen. Riktigt trevlig prick faktiskt.</p><p></p><p>Jag tror du missförstår mig lite Perkal. Jag menar inte att han på något sätt är dålig eller skriver dåliga texter. Smaken är ju som baken och det är skitbra att du gillar honom och han ÄR superduktig och har gjort otroligt mycket bra musik och spelat med en massa bra band o.s.v.</p><p></p><p>MEN, som gittarist är han överskattad. Man får ofta höra hur jävla bra han är och att han är bäst i världen och bla bla bla. Oftast av människor som aldrig hållt i en gitarr. Hans relation med Jimi är dessutom totalt ointressant speciellt med tanke på hur knäckt han var när Jimi slog igenom. Clapton har själv sagt att han övervägde att sluta helt med gitarrspelandet första gången han hörde Jimi eftersom han visste att han aldrig skulle kunna spela som honom.</p><p></p><p>Fortsätt mer än gärna att lyssna på honom Perkal! All respekt för det men du måste väl kunna se att han är överskattad hur bra du än tycker att han är?</p><p></p><p>Keep on rockin!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 805672, member: 47005"] Läste hans senaste biografi för några månader sedan. Har läst ett antal böcker om honom innan också som varit mycket intressanta. Jag har jobbat på hans skivbolag, varit med och lanserat flera av hans plattor, sett honom live typ 20 gånger och även träffat honom vid ett flertal tillfällen. Riktigt trevlig prick faktiskt. Jag tror du missförstår mig lite Perkal. Jag menar inte att han på något sätt är dålig eller skriver dåliga texter. Smaken är ju som baken och det är skitbra att du gillar honom och han ÄR superduktig och har gjort otroligt mycket bra musik och spelat med en massa bra band o.s.v. MEN, som gittarist är han överskattad. Man får ofta höra hur jävla bra han är och att han är bäst i världen och bla bla bla. Oftast av människor som aldrig hållt i en gitarr. Hans relation med Jimi är dessutom totalt ointressant speciellt med tanke på hur knäckt han var när Jimi slog igenom. Clapton har själv sagt att han övervägde att sluta helt med gitarrspelandet första gången han hörde Jimi eftersom han visste att han aldrig skulle kunna spela som honom. Fortsätt mer än gärna att lyssna på honom Perkal! All respekt för det men du måste väl kunna se att han är överskattad hur bra du än tycker att han är? Keep on rockin! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rock 'N' Roll och Hårdrock
Tillbaka
Topp