Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Rock Shox Judy XC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Edenteg" data-source="post: 22093" data-attributes="member: 14594"><p>Här är en till gaffel som finns till salu:</p><p></p><p>"</p><p>2002-08-24 Skrev Johan Axelsson </p><p>Tjaa</p><p></p><p>Tänkte ta och sälja min Rock Shox Juddy xc som jag inte använt på två år. </p><p>80mm slaglängd</p><p>Vit och svart</p><p>har rullat typ 100mil asfalt.</p><p>Pris 1500:-</p><p></p><p>Ring Johan om ni är intresserade på 070-3191744 </p><p>Maila till:johan_axel82@hotmail.com </p><p></p><p>"</p><p></p><p>Urklipp från www.evobike.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Edenteg, post: 22093, member: 14594"] Här är en till gaffel som finns till salu: " 2002-08-24 Skrev Johan Axelsson Tjaa Tänkte ta och sälja min Rock Shox Juddy xc som jag inte använt på två år. 80mm slaglängd Vit och svart har rullat typ 100mil asfalt. Pris 1500:- Ring Johan om ni är intresserade på 070-3191744 Maila till:johan_axel82@hotmail.com " Urklipp från www.evobike.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Rock Shox Judy XC
Tillbaka
Topp