Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rocker bräda, skate banana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snow_flake" data-source="post: 807033" data-attributes="member: 89388"><p>OBB är bara nått som boardlife har satt bakom namnet för att hålla koll vilken färg det är. I detta fall betyder det Orange/black/blue</p><p></p><p>Finns många andra liknande rockerbrädor från andra märken med. Men jag har inte testat dem så jag ska kanske inte säga så mycket. Det som är bra med bananen är väll att det har magne-traction så den funkar bättre på hela berget för många andra är mer park inrikdade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snow_flake, post: 807033, member: 89388"] OBB är bara nått som boardlife har satt bakom namnet för att hålla koll vilken färg det är. I detta fall betyder det Orange/black/blue Finns många andra liknande rockerbrädor från andra märken med. Men jag har inte testat dem så jag ska kanske inte säga så mycket. Det som är bra med bananen är väll att det har magne-traction så den funkar bättre på hela berget för många andra är mer park inrikdade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rocker bräda, skate banana?
Tillbaka
Topp