Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rocker bräda, skate banana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 814329" data-attributes="member: 92637"><p>Word! Jag testade många av 2011'as rockerbrädor i slutet på förra säsongen och vissa av dom var helt vansinniga. Bland det snabbare jag kört i pist vad just då, på en för mig ny bräda på isiga räfflor med en skatebanan. Det kändes helt enkelt så naturligt på en gång. En traditionell Ride DH2 DFC är vad jag hade slirat runt på helt vintern då. Jag tror jag börjar låta som om att jag säljer dessa men det är nog så att dom är så pass häftiga som det sägs. TRX'en var också väldigt rolig att åka på så det är väl lite som du säger Dough. Brödknivskanterna gör underverk.</p><p></p><p>Mvh Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 814329, member: 92637"] Word! Jag testade många av 2011'as rockerbrädor i slutet på förra säsongen och vissa av dom var helt vansinniga. Bland det snabbare jag kört i pist vad just då, på en för mig ny bräda på isiga räfflor med en skatebanan. Det kändes helt enkelt så naturligt på en gång. En traditionell Ride DH2 DFC är vad jag hade slirat runt på helt vintern då. Jag tror jag börjar låta som om att jag säljer dessa men det är nog så att dom är så pass häftiga som det sägs. TRX'en var också väldigt rolig att åka på så det är väl lite som du säger Dough. Brödknivskanterna gör underverk. Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rocker bräda, skate banana?
Tillbaka
Topp