Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker/omvänt spann
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 430793" data-attributes="member: 41385"><p>Skare: har mer eller mindre strykit Kuron på grund av att den verkade krävande, lång och stor. Jag är som sagt inte särskilt tung eller stark i benen och de är de som gör att labsen känns bångstyrig i knepigare terräng då jag inte orkar häva runt skidan för egen maskin. däremot kan jag ju bara gissa i att ett par med rocker/omvänt spann skulle göra livet enklare även där då de blir mer kvick och lättsvängt.</p><p></p><p>Förövrigt satt jag och tänkte på dp lotus och dess skidor. som är otroligt lätta och även dom har väl någon sorts rocker om jag inte missminner mig. </p><p></p><p>Tro mig fel men jag trivs på labsen bara jag inte har en massa träd framför ögonen.</p><p></p><p>vill helt enkelt ha en lättskuttande finflytande skida som är grymt kul i den djupa snön. åka fort gillar jag men inte nödvändigtvis. utmanande terräng i form av sten, träd, mindre klippor och stubbar är väl de jag fattat mest tycke för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 430793, member: 41385"] Skare: har mer eller mindre strykit Kuron på grund av att den verkade krävande, lång och stor. Jag är som sagt inte särskilt tung eller stark i benen och de är de som gör att labsen känns bångstyrig i knepigare terräng då jag inte orkar häva runt skidan för egen maskin. däremot kan jag ju bara gissa i att ett par med rocker/omvänt spann skulle göra livet enklare även där då de blir mer kvick och lättsvängt. Förövrigt satt jag och tänkte på dp lotus och dess skidor. som är otroligt lätta och även dom har väl någon sorts rocker om jag inte missminner mig. Tro mig fel men jag trivs på labsen bara jag inte har en massa träd framför ögonen. vill helt enkelt ha en lättskuttande finflytande skida som är grymt kul i den djupa snön. åka fort gillar jag men inte nödvändigtvis. utmanande terräng i form av sten, träd, mindre klippor och stubbar är väl de jag fattat mest tycke för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker/omvänt spann
Tillbaka
Topp