Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker/omvänt spann
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoBoMan" data-source="post: 430799" data-attributes="member: 16234"><p>PNyberg - Jag älskar 186an (2009) och kommer att köra på både 186an och 193an nästa år.</p><p></p><p>186an de dagar det är dålig sikt och/eller skogsskidåkning, trångt eller jag är dj. trött.</p><p>193an då jag vill stå på i öppen teräng.</p><p></p><p>193an är helt klart stabilare dock upplever jag inte direkt 186an som ostabil men mycket kvickare än 193an (mer surf än ståpåimach2). "the man himself" säger att 186an har fått/får en styvare bakdel 2009 och därför upplevs stabilare men vad vet jag då jag inte provat 2008an...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoBoMan, post: 430799, member: 16234"] PNyberg - Jag älskar 186an (2009) och kommer att köra på både 186an och 193an nästa år. 186an de dagar det är dålig sikt och/eller skogsskidåkning, trångt eller jag är dj. trött. 193an då jag vill stå på i öppen teräng. 193an är helt klart stabilare dock upplever jag inte direkt 186an som ostabil men mycket kvickare än 193an (mer surf än ståpåimach2). "the man himself" säger att 186an har fått/får en styvare bakdel 2009 och därför upplevs stabilare men vad vet jag då jag inte provat 2008an... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker/omvänt spann
Tillbaka
Topp