Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 108 längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 1028938" data-attributes="member: 37751"><p>Skidan känns ganska kort då monteringspunken är rätt framflyttad. </p><p>Rocker och indragen skärning bidrar till en kvick och smidig känsla i skidan. </p><p>Jag är själv 174-175, kör 182cm och skulle absolut inte vilja gå på kortare längd. </p><p>Otroligt välbalanserad och rolig skida för övrigt. Rekommenderas verkligen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>edit: menar alltså på att du skall ha 182!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 1028938, member: 37751"] Skidan känns ganska kort då monteringspunken är rätt framflyttad. Rocker och indragen skärning bidrar till en kvick och smidig känsla i skidan. Jag är själv 174-175, kör 182cm och skulle absolut inte vilja gå på kortare längd. Otroligt välbalanserad och rolig skida för övrigt. Rekommenderas verkligen :-) edit: menar alltså på att du skall ha 182! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 108 längd
Tillbaka
Topp