Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 108 vs 115
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 971151" data-attributes="member: 14475"><p>Måste säga att detta blir roligare och roligare... du säger att du skrattar, du har gjort min dag!</p><p>Du är som ett barn som inte kan inse att han gjort fel. Att Marker lanserar en bindning med bredare frame som en förbättring när ingen hade märkt något problem. Sure man kanske sliter mindre på bottenplattan men jag har inte ens hört talas om att någon skulle ha ryckt ur en duke.</p><p>Att sen använda det som ett argument när man säljer sin nya modell, gode gud, vart är världen på väg, snacka om att inte klara av att hitta bättre sätt att göra en pryl bättre på. En färgförändring hade ju sålt mer =)</p><p>Du = partisk, ja ganska...</p><p>Tycker även att det är ganska kul att du prata om nya duke som Duke EPS, det får mig att skratta =)</p><p>Sov gott och lycka till med marknadsföringen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 971151, member: 14475"] Måste säga att detta blir roligare och roligare... du säger att du skrattar, du har gjort min dag! Du är som ett barn som inte kan inse att han gjort fel. Att Marker lanserar en bindning med bredare frame som en förbättring när ingen hade märkt något problem. Sure man kanske sliter mindre på bottenplattan men jag har inte ens hört talas om att någon skulle ha ryckt ur en duke. Att sen använda det som ett argument när man säljer sin nya modell, gode gud, vart är världen på väg, snacka om att inte klara av att hitta bättre sätt att göra en pryl bättre på. En färgförändring hade ju sålt mer =) Du = partisk, ja ganska... Tycker även att det är ganska kul att du prata om nya duke som Duke EPS, det får mig att skratta =) Sov gott och lycka till med marknadsföringen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 108 vs 115
Tillbaka
Topp