Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 115/122 eller automatic
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1003853" data-attributes="member: 13307"><p>Börjar som brukligt med att säga att jag har ett samarbete med salomon. </p><p></p><p>Med det ur vägen så kan jag bara instämma i det som tidigare nämnts om att 180 R2 inte ngt för dig. Skillnaden på R2 115 och automaticen är inte enorm, men tailrockern på automaticen gör den ngt lekfullare och lösare i mjuksnö och avsaknaden av så mkt tailrocker gör R2 bättre på hårt underlag. R2 115 är i mina ögon inte en tokcharger utan en mkt trevlig allroundskida som ligger åt det lekfulla hållet bland de lite mer chargiga skidorna. Beroende på hur mkt hårt respektive mjukt underlag du åker så avgör det imo valet av skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1003853, member: 13307"] Börjar som brukligt med att säga att jag har ett samarbete med salomon. Med det ur vägen så kan jag bara instämma i det som tidigare nämnts om att 180 R2 inte ngt för dig. Skillnaden på R2 115 och automaticen är inte enorm, men tailrockern på automaticen gör den ngt lekfullare och lösare i mjuksnö och avsaknaden av så mkt tailrocker gör R2 bättre på hårt underlag. R2 115 är i mina ögon inte en tokcharger utan en mkt trevlig allroundskida som ligger åt det lekfulla hållet bland de lite mer chargiga skidorna. Beroende på hur mkt hårt respektive mjukt underlag du åker så avgör det imo valet av skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rocker2 115/122 eller automatic
Tillbaka
Topp