Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rockerboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 780002" data-attributes="member: 54181"><p>Jag antar att du vill ha en ren jibboard eftersom att både www rocker och park rocker är sjuuukt mjuka. Mellan dessa två har park rockern mycket mer rocker och sägs vara ganska sketchy till allt annat än boxar, det är iofs www'n också men den har lite mindre rocker och kanske lite mer stabilitet. </p><p></p><p>Är det en mjuk lekbräda med rocker du vill ha har du även sjukt många fler alternativ, alla märken gör en sådan nu. Eftersom att det är väldigt svårt att läsa till sig valet så bör du antingen testa på någon demo eller bara välja efter det märket du gillar mest, alla tycker ju olika. </p><p></p><p>(2011 boards då många har ändrats till rockerversioner som t.ex. manual och LM som finns i två olika)</p><p></p><p>Lib Tech box scratcher</p><p>Gnu Street </p><p>Capita Horrorscope</p><p>Capita Ultrafear</p><p>Rome Artifact rocker</p><p>Forum Manual </p><p>Smokin Hooligan</p><p>Stepchild Jibstick</p><p>Stepchild Joe Sexton</p><p>Technine LM pro </p><p>Technine Enforcer</p><p></p><p>För att nämna några. Så som sagt, välj det märket du gillar och gå därifrån, det brukar vara lättast då alla ändå tycker olika. Den som står ut för en person kanske inte gillas av en annan, i mitt fall Skate Banana, jag gillade den inte speciellt mycket alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 780002, member: 54181"] Jag antar att du vill ha en ren jibboard eftersom att både www rocker och park rocker är sjuuukt mjuka. Mellan dessa två har park rockern mycket mer rocker och sägs vara ganska sketchy till allt annat än boxar, det är iofs www'n också men den har lite mindre rocker och kanske lite mer stabilitet. Är det en mjuk lekbräda med rocker du vill ha har du även sjukt många fler alternativ, alla märken gör en sådan nu. Eftersom att det är väldigt svårt att läsa till sig valet så bör du antingen testa på någon demo eller bara välja efter det märket du gillar mest, alla tycker ju olika. (2011 boards då många har ändrats till rockerversioner som t.ex. manual och LM som finns i två olika) Lib Tech box scratcher Gnu Street Capita Horrorscope Capita Ultrafear Rome Artifact rocker Forum Manual Smokin Hooligan Stepchild Jibstick Stepchild Joe Sexton Technine LM pro Technine Enforcer För att nämna några. Så som sagt, välj det märket du gillar och gå därifrån, det brukar vara lättast då alla ändå tycker olika. Den som står ut för en person kanske inte gillas av en annan, i mitt fall Skate Banana, jag gillade den inte speciellt mycket alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rockerboard.
Tillbaka
Topp