Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rockerskidor, säsongen 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marten" data-source="post: 803462" data-attributes="member: 14683"><p>Jag har kört på Gotama ett tag nu och är riktigt nöjd med att ha den som en allroundskida. Jag är ganska mycket lättare än dig, men tror att det kan lösa sig om du tar den längsta längden. Jag provade jj föra säsongen och blev väldigt besviken, den är nog ok i bra puder men för allt annat var det bara skräp enligt mig. Riktigt tråkig och stökig när det blir lite hårdare underlag. </p><p>Hellbent är väl ingen skida man köper om man bara ska ha ett par, men för bra dagar med mycket snö så är den säkert toppen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marten, post: 803462, member: 14683"] Jag har kört på Gotama ett tag nu och är riktigt nöjd med att ha den som en allroundskida. Jag är ganska mycket lättare än dig, men tror att det kan lösa sig om du tar den längsta längden. Jag provade jj föra säsongen och blev väldigt besviken, den är nog ok i bra puder men för allt annat var det bara skräp enligt mig. Riktigt tråkig och stökig när det blir lite hårdare underlag. Hellbent är väl ingen skida man köper om man bara ska ha ett par, men för bra dagar med mycket snö så är den säkert toppen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rockerskidor, säsongen 10/11
Tillbaka
Topp