Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rockerskidor till klen tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skare" data-source="post: 803596" data-attributes="member: 33054"><p>All respekt till Hasse, du kan massor, men i ditt första inlägg har du inte riktigt koll. Legend Pro 115 är en riktigt tung och brytig skida om man väger 57 kg. Dess enda fördel att den finns i korta längder. Ett bra köp för den som ser tvärt emot den här tjejen. Kort och tung.</p><p></p><p>Moment kan jag inte utala mig om mer än att du talar i egen sak då du säljer dem.</p><p></p><p>De skidor jag åkt och kan rekomendera om man är klen i benen (jag tillhör den gruppen och testat extremt många modeller) är:</p><p></p><p>Völkl Kuro</p><p>Völkl Katana </p><p>Black Diamond Megawatt</p><p>Atomic Bent Chetler</p><p></p><p>Alla är riktigt lättåkta, jag tror att alla finns i rätt längd (175-180). Det är bättre att kunna köpa rätt längd (läs lång) genom att välja en förlåtande skida än att måsta välja kort längd för att få runt en skida som exempelvis Legend Pro 115. Och så är det nog så att Völkl har haft rejäla kvalitetsproblem men det säger de själva ska vara löst. Kuro i vintras var klart bättre än året innan som i sin tur var klart bättre kvalitet än förstaserien vintern innan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skare, post: 803596, member: 33054"] All respekt till Hasse, du kan massor, men i ditt första inlägg har du inte riktigt koll. Legend Pro 115 är en riktigt tung och brytig skida om man väger 57 kg. Dess enda fördel att den finns i korta längder. Ett bra köp för den som ser tvärt emot den här tjejen. Kort och tung. Moment kan jag inte utala mig om mer än att du talar i egen sak då du säljer dem. De skidor jag åkt och kan rekomendera om man är klen i benen (jag tillhör den gruppen och testat extremt många modeller) är: Völkl Kuro Völkl Katana Black Diamond Megawatt Atomic Bent Chetler Alla är riktigt lättåkta, jag tror att alla finns i rätt längd (175-180). Det är bättre att kunna köpa rätt längd (läs lång) genom att välja en förlåtande skida än att måsta välja kort längd för att få runt en skida som exempelvis Legend Pro 115. Och så är det nog så att Völkl har haft rejäla kvalitetsproblem men det säger de själva ska vara löst. Kuro i vintras var klart bättre än året innan som i sin tur var klart bättre kvalitet än förstaserien vintern innan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rockerskidor till klen tjej
Tillbaka
Topp