Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 433153" data-attributes="member: 50817"><p>svårt ämne med tanke på att man inte vet allting i detalj, men som jag uppfattade det så hade moppepojkarna terrat familjen ett bra tag, hotat dom, förstört deras ägodelar osv... överdrivet av pappan att ta fram hagelbössan och ännu värre att skjuta men samtidigt så kan jag tänka mig att han var desperat, men det är inte någon ursäkt. killarna får ju också skylla sig själva och efter detta så lär dom ju knappast göra om det. men som sagt så blev det ett jvligt sjukt slut och detta bör ju ge varningar till andra om hur långt vissa är kapabla till att gå... </p><p></p><p>ursäkta om det blev lite luddigt skrivet, rätta mig gärna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 433153, member: 50817"] svårt ämne med tanke på att man inte vet allting i detalj, men som jag uppfattade det så hade moppepojkarna terrat familjen ett bra tag, hotat dom, förstört deras ägodelar osv... överdrivet av pappan att ta fram hagelbössan och ännu värre att skjuta men samtidigt så kan jag tänka mig att han var desperat, men det är inte någon ursäkt. killarna får ju också skylla sig själva och efter detta så lär dom ju knappast göra om det. men som sagt så blev det ett jvligt sjukt slut och detta bör ju ge varningar till andra om hur långt vissa är kapabla till att gå... ursäkta om det blev lite luddigt skrivet, rätta mig gärna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Tillbaka
Topp