Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 433187" data-attributes="member: 76154"><p>haha nu låter det där påminner mig om klassikern "Jag är för dödsstraff så de lär sig en ordentlig läxa" Förjävla dumt sagt.</p><p></p><p>Jag tycker det är helt rätt att pappan frikänns, speciellt är det väldigt skönt att det faktiskt sker i moralnödiga Sverige. Tycker det är bra att domaren faktiskt för en gångs skull ser till situationen och inte till lagboken. De som tycker att han borde agerat lugnt och sansat borde tänka sig in i situationen själv, jag tror de flesta inte ens skulle kunna avlossa skottet pga. den psykiska press han måste varit under. Sen är det så jävla lågt av ungdomarna att jag en utv. störd och reta upp pappan som tydligen var / är psykiskt sjuk. Det finns ju dock såklart tragiska aspekter i historien. </p><p></p><p>* Att killen dog.</p><p>* Att "offren" antagligen bara kommer bli ännu mer oförstående och hatiska när deras polare blivit ihjäl skjuten. Antagligen inte lär sig nåt av det.</p><p></p><p>* Och framför allt att familljen i fråga antagligen kommer ha feta men av händelsen resten av livet.</p><p></p><p></p><p>Hoppas nu att tråden får vara kvar då det är bra att folk får ut sina åsikter lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 433187, member: 76154"] haha nu låter det där påminner mig om klassikern "Jag är för dödsstraff så de lär sig en ordentlig läxa" Förjävla dumt sagt. Jag tycker det är helt rätt att pappan frikänns, speciellt är det väldigt skönt att det faktiskt sker i moralnödiga Sverige. Tycker det är bra att domaren faktiskt för en gångs skull ser till situationen och inte till lagboken. De som tycker att han borde agerat lugnt och sansat borde tänka sig in i situationen själv, jag tror de flesta inte ens skulle kunna avlossa skottet pga. den psykiska press han måste varit under. Sen är det så jävla lågt av ungdomarna att jag en utv. störd och reta upp pappan som tydligen var / är psykiskt sjuk. Det finns ju dock såklart tragiska aspekter i historien. * Att killen dog. * Att "offren" antagligen bara kommer bli ännu mer oförstående och hatiska när deras polare blivit ihjäl skjuten. Antagligen inte lär sig nåt av det. * Och framför allt att familljen i fråga antagligen kommer ha feta men av händelsen resten av livet. Hoppas nu att tråden får vara kvar då det är bra att folk får ut sina åsikter lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Tillbaka
Topp