Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crip" data-source="post: 433725"><p>jag skrev inte att något annat rättssystem var perfekt bara att det är fel på sveriges rättssystem då man som i riccardofallet kan misshandla en kille till döds och komma ut efter ett år. </p><p>sverige påstår att fängelsena är till för rehabilitering men hur mycket rehabilitering hinner man med efter ett år?????</p><p>fast om du undrar så tycker jag att de flesta rättssystem i välbärgade i-länder är bättre än sveriges. </p><p>men du får gärna tycka att sveriges rättssystem fungerar jättebra då en våldtäcktsman kan komma ut o våldta igen efter bara ett år</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crip, post: 433725"] jag skrev inte att något annat rättssystem var perfekt bara att det är fel på sveriges rättssystem då man som i riccardofallet kan misshandla en kille till döds och komma ut efter ett år. sverige påstår att fängelsena är till för rehabilitering men hur mycket rehabilitering hinner man med efter ett år????? fast om du undrar så tycker jag att de flesta rättssystem i välbärgade i-länder är bättre än sveriges. men du får gärna tycka att sveriges rättssystem fungerar jättebra då en våldtäcktsman kan komma ut o våldta igen efter bara ett år [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rödebydramat
Tillbaka
Topp