Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milton_swe" data-source="post: 321578"><p>Det finns inte ord</p><p>Fantastiskt skrivet!</p><p>Jag håller med till 110 %!</p><p></p><p>För det första, som du säger så är alla sura på alla i en enda stor ond cirkel!</p><p>Det måste vi stopppa!</p><p>Alla medlemmar på freeride måste hjälpas åt att baka en stor välbakad paj, och kasta tillbaka på alla som smutsar ner forumet med dumheter.</p><p>Man måste kunna acceptera att en person har fel, och inte kasta en snöboll i skrevet direkt!</p><p></p><p></p><p>Vidare till språket, som jag tycker är det värsta problemet. Det tycker jag verkligen att vi ska göra nånting åt!</p><p>Då menar jag inte ett slag på fingrarna och sen inget mer, utan jag menar livstids hallshuggning!</p><p>Några stavfel är väl förlåtligt, men dålig grammatik, särskrivningar, stavfel och ovårdat språk i en kort text är absolut INTE förlåtligt!</p><p>"Dom ska inte behöva ångra det dom gjort, dom ska behöva ångra det dom inte gjorde!"</p><p>Det citatet passar nästan in här, dock ska dom behöva ångra både det dom gjort och inte gjort!</p><p>Det dom har gjort är att förpesta hela forumet på freeride.se och även artiklar, fotoalbum och annat. Det dom inte gjorde var att hjälpa till att göra freeride till en hemsida som passar alla!</p><p>På bara några år har medelåldern sjunkit från runt 20-25 år ända ner till runt 15 år.</p><p>Och därmed har språket också försämrats. Som Roger också skriver så förekommer det mycket "Gangster språk".</p><p>Jag tycker att det är oerhört fånigt och onödigt att försöka göra om svenska språket till oförstålig engelska!</p><p>Freeride, som en gång i tiden var en superbra sida, har nu totalförstörts av omogna 12- 18 åringar.</p><p>Dessutom ska vi inte glömma att freeride faktiskt har en åldersgräns på 13 år, men likt förbannat ser jag trådar om småungar som undrar varför man inte kan välja att man är 12 år.</p><p>Jag tvivlar på att hälften av freerides 16 åringar skulle klara av att få bättre än Godkännt på ett Svenskaprov.</p><p></p><p></p><p>Precis som Roger, strävar också jag efter bättre stämning i forumet.</p><p></p><p></p><p>Sen kan vi gå vidare till bilderna som han också nämde.</p><p>Jag har märkt bråk kan starta i fotoalbum genom att en person kommenterar dåligt på en bild, och då blir den personen sur, och startar ett evigt bråk.</p><p></p><p></p><p>Sen finns det inte mycket mer att nämna, eftersom roger i princip tog orden ur min mun och satte dom, svart på vitt, i en freeride tråd i hopp om en förbättring.</p><p></p><p></p><p>Jag hoppas att det här uppmärksammas och komms ihåg, och inte bara kritiseras och glömms bort!</p><p></p><p>Och det här är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men det kanske är, slutet på början!</p><p></p><p></p><p>//Mille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milton_swe, post: 321578"] Det finns inte ord Fantastiskt skrivet! Jag håller med till 110 %! För det första, som du säger så är alla sura på alla i en enda stor ond cirkel! Det måste vi stopppa! Alla medlemmar på freeride måste hjälpas åt att baka en stor välbakad paj, och kasta tillbaka på alla som smutsar ner forumet med dumheter. Man måste kunna acceptera att en person har fel, och inte kasta en snöboll i skrevet direkt! Vidare till språket, som jag tycker är det värsta problemet. Det tycker jag verkligen att vi ska göra nånting åt! Då menar jag inte ett slag på fingrarna och sen inget mer, utan jag menar livstids hallshuggning! Några stavfel är väl förlåtligt, men dålig grammatik, särskrivningar, stavfel och ovårdat språk i en kort text är absolut INTE förlåtligt! "Dom ska inte behöva ångra det dom gjort, dom ska behöva ångra det dom inte gjorde!" Det citatet passar nästan in här, dock ska dom behöva ångra både det dom gjort och inte gjort! Det dom har gjort är att förpesta hela forumet på freeride.se och även artiklar, fotoalbum och annat. Det dom inte gjorde var att hjälpa till att göra freeride till en hemsida som passar alla! På bara några år har medelåldern sjunkit från runt 20-25 år ända ner till runt 15 år. Och därmed har språket också försämrats. Som Roger också skriver så förekommer det mycket "Gangster språk". Jag tycker att det är oerhört fånigt och onödigt att försöka göra om svenska språket till oförstålig engelska! Freeride, som en gång i tiden var en superbra sida, har nu totalförstörts av omogna 12- 18 åringar. Dessutom ska vi inte glömma att freeride faktiskt har en åldersgräns på 13 år, men likt förbannat ser jag trådar om småungar som undrar varför man inte kan välja att man är 12 år. Jag tvivlar på att hälften av freerides 16 åringar skulle klara av att få bättre än Godkännt på ett Svenskaprov. Precis som Roger, strävar också jag efter bättre stämning i forumet. Sen kan vi gå vidare till bilderna som han också nämde. Jag har märkt bråk kan starta i fotoalbum genom att en person kommenterar dåligt på en bild, och då blir den personen sur, och startar ett evigt bråk. Sen finns det inte mycket mer att nämna, eftersom roger i princip tog orden ur min mun och satte dom, svart på vitt, i en freeride tråd i hopp om en förbättring. Jag hoppas att det här uppmärksammas och komms ihåg, och inte bara kritiseras och glömms bort! Och det här är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men det kanske är, slutet på början! //Mille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp