Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 321607" data-attributes="member: 42573"><p>Som du nämde har det har ämnet varit uppe flera gånger tidigare. Anledningen till att det inte sker en föränding är att Johan behöver dessa "kidz" då han annars inte skulle få in mycket pengar på olika reklamloggor och så vidare. Pengra styr alltid allt, så har det alltid varit och så kommer det alltid vara.</p><p></p><p>Dock håller jag fullständigt med i att dens venska språket "misshandlas" på denna hemsida. Det krävs så lite för att tänka igenom och läsa igenom ett inlägg en extra gång så det blir läsligt för alla andra. De två största problemet till dessa oläsligt och innehållslösa texter beror av två saker anser jag:</p><p>1) Det verkar extremt viktigt att vara först och synas med något. Denna ständiga stärvan efter uppmärksamhet och erkännande...</p><p>2) Att allt går i cirklar. Om en person slänger ur sig en kommentar som "fet" kommer genast minst 5 till "fet" inom en min. Ensam är stark (något som Roger var inne på) kom ihåg det, våga ta ställning och kom med ett mer utförligt svar som: "fet, därför ljuset låg perfekt på skidåkare" t.ex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 321607, member: 42573"] Som du nämde har det har ämnet varit uppe flera gånger tidigare. Anledningen till att det inte sker en föränding är att Johan behöver dessa "kidz" då han annars inte skulle få in mycket pengar på olika reklamloggor och så vidare. Pengra styr alltid allt, så har det alltid varit och så kommer det alltid vara. Dock håller jag fullständigt med i att dens venska språket "misshandlas" på denna hemsida. Det krävs så lite för att tänka igenom och läsa igenom ett inlägg en extra gång så det blir läsligt för alla andra. De två största problemet till dessa oläsligt och innehållslösa texter beror av två saker anser jag: 1) Det verkar extremt viktigt att vara först och synas med något. Denna ständiga stärvan efter uppmärksamhet och erkännande... 2) Att allt går i cirklar. Om en person slänger ur sig en kommentar som "fet" kommer genast minst 5 till "fet" inom en min. Ensam är stark (något som Roger var inne på) kom ihåg det, våga ta ställning och kom med ett mer utförligt svar som: "fet, därför ljuset låg perfekt på skidåkare" t.ex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp