Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustavFrandfors" data-source="post: 321629" data-attributes="member: 44880"><p>Många kloka tankar. Håller med om att stämningen har blitt riktigt dålig,</p><p>men säg ett ställe där stämningen är på topp där ungdomar i tidiga stadiet får vistas...</p><p>De vill ju fortfarande hävda sig och klanka ner på andra för att känna sig trygga.</p><p></p><p>MEN, en sak jag inte håller med om är ditt resonemang kring "fuck the newschool".</p><p>Och alla gamla rävar håller med: -"Vad har alla wanksta's gjort med gamla fina freeride.nu?"</p><p>-Men vaddå! Hade ni tänkt att alla 40 plusare skulle njuta av freeride tills ni avled och</p><p>sen skulle man släppa freeride? Seriöst, det är en ny form av skidåkning som exploderat.</p><p>Klart denna folkgrupp blir majoritet på sidor såsom freeride.se.</p><p>Bara att acceptera.</p><p></p><p>Ni klagar även på att "vi" skriver som en "niggha's" pratar. Kan så vara, men jag tror inte</p><p>att nån gör det om man exempelvis har problem med stighudarna och behöver hjälp av</p><p>Hasse eller Dr_snow. Alla över 15 år är väl så utbildade att man vet hur man ska formulera sig</p><p>i olika texter. Men är man då ute efter ett svar om skönaste pjäxorna i parken,</p><p>då vänder man sig till parkåkare vilket är ett folk under 25 år (generaliserar).</p><p>Dessa personer förstår vad man säger och det är väl huvudsaken?!</p><p></p><p>Och till <strong>Mille_swe</strong> som attackerar alla som stavar fel.</p><p>Som jag lärde mig stavas "hallshuggning" bara med ett L, "särskrivningar" sär skriver man</p><p>till sär skrivningar, "Godkännt" stavas Godkänt, "nämde" stavs nämnde,</p><p>"glömms" och "komms" stavs med ett M mindre.</p><p></p><p>Sorry för att jag hackar, men jag anser att värsta problemet ligger i att</p><p>folk som argumenterar i en text mot stavfel borde vara noggranna.</p><p></p><p>PZ !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustavFrandfors, post: 321629, member: 44880"] Många kloka tankar. Håller med om att stämningen har blitt riktigt dålig, men säg ett ställe där stämningen är på topp där ungdomar i tidiga stadiet får vistas... De vill ju fortfarande hävda sig och klanka ner på andra för att känna sig trygga. MEN, en sak jag inte håller med om är ditt resonemang kring "fuck the newschool". Och alla gamla rävar håller med: -"Vad har alla wanksta's gjort med gamla fina freeride.nu?" -Men vaddå! Hade ni tänkt att alla 40 plusare skulle njuta av freeride tills ni avled och sen skulle man släppa freeride? Seriöst, det är en ny form av skidåkning som exploderat. Klart denna folkgrupp blir majoritet på sidor såsom freeride.se. Bara att acceptera. Ni klagar även på att "vi" skriver som en "niggha's" pratar. Kan så vara, men jag tror inte att nån gör det om man exempelvis har problem med stighudarna och behöver hjälp av Hasse eller Dr_snow. Alla över 15 år är väl så utbildade att man vet hur man ska formulera sig i olika texter. Men är man då ute efter ett svar om skönaste pjäxorna i parken, då vänder man sig till parkåkare vilket är ett folk under 25 år (generaliserar). Dessa personer förstår vad man säger och det är väl huvudsaken?! Och till [b]Mille_swe[/b] som attackerar alla som stavar fel. Som jag lärde mig stavas "hallshuggning" bara med ett L, "särskrivningar" sär skriver man till sär skrivningar, "Godkännt" stavas Godkänt, "nämde" stavs nämnde, "glömms" och "komms" stavs med ett M mindre. Sorry för att jag hackar, men jag anser att värsta problemet ligger i att folk som argumenterar i en text mot stavfel borde vara noggranna. PZ ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp