Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 321634" data-attributes="member: 54206"><p>"Tryck tillbaka och våga stå emot 14-åriga snorungar!" </p><p></p><p>Du har ju själv den inställningen som gjort freeride tíll en mindre trevlig plats att vara på. Det är sånna utalande, som står ovan, som skapar konflikter och bråk. Sen säger du i nästa stycke något i stil med att vi ska behandla andra som vi själva vill behandlade. Okej???</p><p></p><p>Så jag ska alltså kalla dig för gubbjävel? Då ligger vi ju ungefär på samma nivå som "... stå emot 14-åriga snorungar!"</p><p></p><p></p><p>Sen säger du att man måste lära sig stava för att få skriva i trådarna. För att det är såååå synd om dig som får lite problem att läsa texten. Om den är så tråkig att läsa, läs den inte! </p><p></p><p>Det du menar är alltså att t.ex. nyblivna svenskar som inte behärskar språket inte ska få tycka, tänka och dela med sig av sina kunskaper på freeride? Och hur ska vi nu göra med norrmännen som inte längre är välkommna? </p><p></p><p></p><p>Mycket dynga från din sida måste jag säga. Dock har du faktiskt en poäng i lite av det du säger.</p><p></p><p>//Hellberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 321634, member: 54206"] "Tryck tillbaka och våga stå emot 14-åriga snorungar!" Du har ju själv den inställningen som gjort freeride tíll en mindre trevlig plats att vara på. Det är sånna utalande, som står ovan, som skapar konflikter och bråk. Sen säger du i nästa stycke något i stil med att vi ska behandla andra som vi själva vill behandlade. Okej??? Så jag ska alltså kalla dig för gubbjävel? Då ligger vi ju ungefär på samma nivå som "... stå emot 14-åriga snorungar!" Sen säger du att man måste lära sig stava för att få skriva i trådarna. För att det är såååå synd om dig som får lite problem att läsa texten. Om den är så tråkig att läsa, läs den inte! Det du menar är alltså att t.ex. nyblivna svenskar som inte behärskar språket inte ska få tycka, tänka och dela med sig av sina kunskaper på freeride? Och hur ska vi nu göra med norrmännen som inte längre är välkommna? Mycket dynga från din sida måste jag säga. Dock har du faktiskt en poäng i lite av det du säger. //Hellberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp