Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Celfving" data-source="post: 321654" data-attributes="member: 74627"><p>Jag håller faktiskt helt med FGustav. Speciellt kring ämnet "newschool språk" om man kan kalla det så. Skidåkningen tillsammans med kläder, språk, musik etc. går frammåt hela tiden. </p><p>För er kanske den "perfekta freeridesidan" har en medelålder på 20-25, såsom freeride.se var förr. Men utvecklingen är ett faktum: Jibbing/freestyle/freerideåkning går ned i åldrarna. Jag tycker det är jättekul att folk börjar tidigare och därmed har längre tid på sig att utvecklas, vilket också borde resultera i att sveriges skid/jibbingscen blir större och bättre för varje år som går.</p><p>Sen är det självklart jobbigt att folk här på freeride.se inte har lärt sig stava, men jag tycker nästan ni tar för hårt på det. Om ni verkligen inte orkar med folks särskrivningar eller stavfel så kan ni ju faktiskt bara hoppa över att läsa deras kommentarer eller dylikt.</p><p>Jag tycker också att ni generaliserar för mycket. </p><p></p><p>" Jag lärde mig skriva och stava bara får nått år sedan, innan det var jag lika sketen som NI (vänder mig just nu till 10-18 år)."</p><p></p><p>Men herregud. 10-18 år?! Ni kan inte mena att dom flesta här på freeride som är 10-18 år gamla särskriver, stavar fel eller något liknande? </p><p></p><p>Sen håller jag helt med om stämningen. Personligen är jag relativt ny här på freeride, så jag har ju igen aning om hur stämningen var förr, men jag märker att det inte är den bästa idag. Men jag tror verkligen att det kanske är sånt man får lära sig att leva med. Det är så fruktansvärt många online på den här sidan dagligen så, att helt få stopp på stavfel, påhopp, särskrivning osv. är i stort sett en omöjlighet. Men det är verkligen värt ett försök.</p><p></p><p>Bra tråd! Mvh. Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Celfving, post: 321654, member: 74627"] Jag håller faktiskt helt med FGustav. Speciellt kring ämnet "newschool språk" om man kan kalla det så. Skidåkningen tillsammans med kläder, språk, musik etc. går frammåt hela tiden. För er kanske den "perfekta freeridesidan" har en medelålder på 20-25, såsom freeride.se var förr. Men utvecklingen är ett faktum: Jibbing/freestyle/freerideåkning går ned i åldrarna. Jag tycker det är jättekul att folk börjar tidigare och därmed har längre tid på sig att utvecklas, vilket också borde resultera i att sveriges skid/jibbingscen blir större och bättre för varje år som går. Sen är det självklart jobbigt att folk här på freeride.se inte har lärt sig stava, men jag tycker nästan ni tar för hårt på det. Om ni verkligen inte orkar med folks särskrivningar eller stavfel så kan ni ju faktiskt bara hoppa över att läsa deras kommentarer eller dylikt. Jag tycker också att ni generaliserar för mycket. " Jag lärde mig skriva och stava bara får nått år sedan, innan det var jag lika sketen som NI (vänder mig just nu till 10-18 år)." Men herregud. 10-18 år?! Ni kan inte mena att dom flesta här på freeride som är 10-18 år gamla särskriver, stavar fel eller något liknande? Sen håller jag helt med om stämningen. Personligen är jag relativt ny här på freeride, så jag har ju igen aning om hur stämningen var förr, men jag märker att det inte är den bästa idag. Men jag tror verkligen att det kanske är sånt man får lära sig att leva med. Det är så fruktansvärt många online på den här sidan dagligen så, att helt få stopp på stavfel, påhopp, särskrivning osv. är i stort sett en omöjlighet. Men det är verkligen värt ett försök. Bra tråd! Mvh. Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp