Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pallepuder" data-source="post: 321668" data-attributes="member: 43629"><p>Måste säga att det största problemet på freeride är attityd problemen, inte att "småungar" är jävligt barnsliga, hur va man själv när man va 13-14.... visst kan jag störa mig på allt skit som det skrivs på freeride men jag har en ganska enkel lösning på det, läs helt enkelt inte dom trådarna, dom trådarna är ju ändå inte speciellt intressanta, oftast....</p><p></p><p>som sagt är det stora problemet den ruskigt taskiga attityden! folk smutskastas så fort dom råkar säga nått som e lite "fel". det kan inte vara lätt att vara nybörjare på freeride, ställer en nybörjare en fråga som någon ser som självklar så hugger dom direkt på honom/henne...</p><p>det e jävligt trist, dom måste ju lära sig sakerna på nått sätt. va lite sjyssta och informera istället för att prakka ner på dom... </p><p></p><p>//Pallepuder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pallepuder, post: 321668, member: 43629"] Måste säga att det största problemet på freeride är attityd problemen, inte att "småungar" är jävligt barnsliga, hur va man själv när man va 13-14.... visst kan jag störa mig på allt skit som det skrivs på freeride men jag har en ganska enkel lösning på det, läs helt enkelt inte dom trådarna, dom trådarna är ju ändå inte speciellt intressanta, oftast.... som sagt är det stora problemet den ruskigt taskiga attityden! folk smutskastas så fort dom råkar säga nått som e lite "fel". det kan inte vara lätt att vara nybörjare på freeride, ställer en nybörjare en fråga som någon ser som självklar så hugger dom direkt på honom/henne... det e jävligt trist, dom måste ju lära sig sakerna på nått sätt. va lite sjyssta och informera istället för att prakka ner på dom... //Pallepuder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp