Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 321675" data-attributes="member: 46389"><p>Håller verkligen med!</p><p>Speciellt detdär med stavningen (jag skriver själv ofta väldigt urkasst för ofta sitter jag vid laptop och där är tangenterna väldigt små) men jag försöker iallafall! Dehär med "dataförkortningar" blir ett stort problem, använd kommatecken och punkt! Det är sjukligt svårt att läsa många texter här på Freeride.se. Just därför att många skriver ett helt forum-inlägg på 10-12 rader i endast EN mening!</p><p></p><p>Det är många dryga jävlar här som bara vill klanka ner på folk. Sluta upp med det! Om alla är trevliga så blir detta en mycket bättre sajt.</p><p></p><p>Sen detta med studsmattefilmer. Varför i (h*vete) klagar ni som djur på dessa studsmattefilmer? Det finns ett studsmatteforum och ni som inte vill se studsmattefilmer har ingen anledning i världen att kolla på dessa och än mindre klaga. Jag personligen är inte särskilt intresserad av många av forumen på freeride. Klagar jag? Nej, jag struntar i att kolla i dom trådarna.</p><p></p><p>tack för mej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 321675, member: 46389"] Håller verkligen med! Speciellt detdär med stavningen (jag skriver själv ofta väldigt urkasst för ofta sitter jag vid laptop och där är tangenterna väldigt små) men jag försöker iallafall! Dehär med "dataförkortningar" blir ett stort problem, använd kommatecken och punkt! Det är sjukligt svårt att läsa många texter här på Freeride.se. Just därför att många skriver ett helt forum-inlägg på 10-12 rader i endast EN mening! Det är många dryga jävlar här som bara vill klanka ner på folk. Sluta upp med det! Om alla är trevliga så blir detta en mycket bättre sajt. Sen detta med studsmattefilmer. Varför i (h*vete) klagar ni som djur på dessa studsmattefilmer? Det finns ett studsmatteforum och ni som inte vill se studsmattefilmer har ingen anledning i världen att kolla på dessa och än mindre klaga. Jag personligen är inte särskilt intresserad av många av forumen på freeride. Klagar jag? Nej, jag struntar i att kolla i dom trådarna. tack för mej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp