Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milton_swe" data-source="post: 321694"><p>Ser att det är många som inte tycker som mig och min vän roger.</p><p></p><p>Ni tycker tex att vi inte ska trycka ner dom yngre osv.</p><p>Och det kontiga är att ni klagar på oss när vi klagar på yngre, men ni klagar inte på dom yngre när dom klagar på äldre.</p><p></p><p>Och det tycker jag är väldigt konstigt.</p><p>Ni förväntar er att vi ska vara smartare än dom yngre. Och ja, det är vi också.</p><p>Jag säger inte att jag är någon einstein, men jag tror ändå att jag har högre IQ än snittet på den här sidan. Jag antar att det kommer att komma kommentarer såsom "Du tror att du är så smart" osv, och ja, jag är smart.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Att jag gjorde några stavfel i mitt tidigare inlägg tar jag på mig, och ni andra borde ta ÅT er av vad roger skrev.</p><p></p><p>//Mille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milton_swe, post: 321694"] Ser att det är många som inte tycker som mig och min vän roger. Ni tycker tex att vi inte ska trycka ner dom yngre osv. Och det kontiga är att ni klagar på oss när vi klagar på yngre, men ni klagar inte på dom yngre när dom klagar på äldre. Och det tycker jag är väldigt konstigt. Ni förväntar er att vi ska vara smartare än dom yngre. Och ja, det är vi också. Jag säger inte att jag är någon einstein, men jag tror ändå att jag har högre IQ än snittet på den här sidan. Jag antar att det kommer att komma kommentarer såsom "Du tror att du är så smart" osv, och ja, jag är smart. Att jag gjorde några stavfel i mitt tidigare inlägg tar jag på mig, och ni andra borde ta ÅT er av vad roger skrev. //Mille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp