Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 321698" data-attributes="member: 46389"><p>Jag håller faktiskt med dej väldigt mycket oxå. me nroger har rätt på vissa punkter!</p><p>Dessa "14 åringar" som inte "kan det ssvenska språket riktigt" som roger kallar dom kan säkert skriva bättre än dom gör. Det är ju så klart inte så att det inte går att läsa bara för att det är några små gramatiska fel, men om man skriver ett helt inlägg på 10 rader i en mening. då blir det jobbigt och då har man inte ens försökt skriva riktigt.</p><p>Man måste ha överseende med dessa stavfel men ma nmåste också FÖRSÖKA skriva riktigt. Dessutom är jag helt övertygad om att det inte bara är massa 14 åringar som skriver fel. tror att alla här på freeride skriver stavfel ibland och uppför se jallmänt dåligt. Roger har lite för grova fördomar enligt min mening.</p><p></p><p>Jag håller med er båda!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 321698, member: 46389"] Jag håller faktiskt med dej väldigt mycket oxå. me nroger har rätt på vissa punkter! Dessa "14 åringar" som inte "kan det ssvenska språket riktigt" som roger kallar dom kan säkert skriva bättre än dom gör. Det är ju så klart inte så att det inte går att läsa bara för att det är några små gramatiska fel, men om man skriver ett helt inlägg på 10 rader i en mening. då blir det jobbigt och då har man inte ens försökt skriva riktigt. Man måste ha överseende med dessa stavfel men ma nmåste också FÖRSÖKA skriva riktigt. Dessutom är jag helt övertygad om att det inte bara är massa 14 åringar som skriver fel. tror att alla här på freeride skriver stavfel ibland och uppför se jallmänt dåligt. Roger har lite för grova fördomar enligt min mening. Jag håller med er båda! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp