Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bois" data-source="post: 321712" data-attributes="member: 51550"><p>Har inte orkat läsa all text men jag förstår verkligen inte <strong>PROBLEMET</strong>. </p><p></p><p>Det är just pga av de skäl som du radat upp som <strong>BLOCKERINGS FUNKTIONEN</strong> och <strong>FORUMSINSTÄLLNINGS FUNKTIONERNA</strong> finns - så att man kan ta bort de inlägg man inte vill se.</p><p></p><p>Så istället för att spendera typ 1 h för att skriva en text till några som ändå inte kommer läsa igenom den, spendera tiden på att blockera medlemanarna som du irriterar dig på.</p><p></p><p>Dock förstår jag problemet, men det kommer inte lösa genom att alla "äldre" på sidan lägger i varsitt inlägg om hur dom tycker att sidan har förändrats genom åren. Bli moderator istället och försök ha koll på forumen, och då kan du ju även ip banna alla som du irriterar dig på.</p><p></p><p>Och sen det där med stavning är ju bara löjligt.. enligt min åsikt, så länge man kan förstå vad nån skriver spelar det ju ingen roll.</p><p></p><p>Måste även lägga till att språket förändras ju hela tiden. Om ni tänker tillbaka tror jag att ni som är 40+ skrev på ett annat sätt än dom som var 40+ när ni var i tonåren, dvs att ni formade om språket då såsom dagens ungdom gör nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bois, post: 321712, member: 51550"] Har inte orkat läsa all text men jag förstår verkligen inte [b]PROBLEMET[/b]. Det är just pga av de skäl som du radat upp som [b]BLOCKERINGS FUNKTIONEN[/b] och [b]FORUMSINSTÄLLNINGS FUNKTIONERNA[/b] finns - så att man kan ta bort de inlägg man inte vill se. Så istället för att spendera typ 1 h för att skriva en text till några som ändå inte kommer läsa igenom den, spendera tiden på att blockera medlemanarna som du irriterar dig på. Dock förstår jag problemet, men det kommer inte lösa genom att alla "äldre" på sidan lägger i varsitt inlägg om hur dom tycker att sidan har förändrats genom åren. Bli moderator istället och försök ha koll på forumen, och då kan du ju även ip banna alla som du irriterar dig på. Och sen det där med stavning är ju bara löjligt.. enligt min åsikt, så länge man kan förstå vad nån skriver spelar det ju ingen roll. Måste även lägga till att språket förändras ju hela tiden. Om ni tänker tillbaka tror jag att ni som är 40+ skrev på ett annat sätt än dom som var 40+ när ni var i tonåren, dvs att ni formade om språket då såsom dagens ungdom gör nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp