Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cederholm" data-source="post: 321824" data-attributes="member: 29489"><p>Milton_swe - Jag lyssnar mycket hellre på en sk. ghettograbb än på dina ord som verkligen dryper av självbelåtenhet.</p><p></p><p>Hur mogen är man om man sitter och klagar på hur en 14åring skriver?</p><p>Jag anser också att svenskan kunde vara bättre, det gör nog alla. Men vad är det för mål med diskussionen? Att stänga av alla användare under 20?</p><p></p><p>Eftersom du är så smart är det konstigt att du tror det finns en koppling mellan skrivkunskap och IQ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cederholm, post: 321824, member: 29489"] Milton_swe - Jag lyssnar mycket hellre på en sk. ghettograbb än på dina ord som verkligen dryper av självbelåtenhet. Hur mogen är man om man sitter och klagar på hur en 14åring skriver? Jag anser också att svenskan kunde vara bättre, det gör nog alla. Men vad är det för mål med diskussionen? Att stänga av alla användare under 20? Eftersom du är så smart är det konstigt att du tror det finns en koppling mellan skrivkunskap och IQ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp