Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 321836"><p><strong>"Hej, jag heter Roger.</strong></p><p>Jag är inte nöjd med freeride.se för den är inte exakt som jag vill ha den. Så jag skrev denna text, och nu väntar jag mig att alla gör precis som jag vill. Varför? Jo, därför att jag är mycket äldre än 50% av medlemmarna på freeride och det gör mig till den allsmäktige Roger, han som aldrig har fel. Jag klarar inte att folk är sig själva och att de faktiskt beter sig som att de är 15 när de är 15! Jag har ett stort behov av att alla anpassar sig efter mig, annars blir jag ledsen! </p><p></p><p>Jag vill att freeride ska vara som den var för 7-8 år sedan, när det bara var vi veteraner (även om vi inte var veteraner då) som fanns här. Då var allt mycket bättre, och jag tycker verkligen det var mycket bättre för och jag klarar inte utveckling, för utvecklingen anpassar sig inte efter mig!!! Jag trodde ju att freeride skulle bli Utopia, en fristad där vi som är så mycket visare (endast pga våran ålder) kunde leva lyckliga. Jag trodde vi skulle få vara ensamma om den sida tills vi dog och att inga andra skulle få vistas här. Men nu har det invaderat massa små barn som tar över sidan, och jag klarar inte det här. De tar över sidan eftersom de utövar en sorts skidsport som har blivt enormt stor de senaste åren, så det är ju självklart att medlemmarna som utövar denna sport är fler. Men eftersom denna utveckling inte anpassar sig efter mig, mina behov och hur jag vill ha det så klarar jag inte av det!!!</p><p></p><p><strong>Vad jag försöker säga är att freeride inte är jag som jag vill!!!! Det måste ändras på, för jag måste alltid få som jag vill, jag är den allsmäktige Roger!!!!!!!!!!!!!"</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 321836"] [b]"Hej, jag heter Roger.[/b] Jag är inte nöjd med freeride.se för den är inte exakt som jag vill ha den. Så jag skrev denna text, och nu väntar jag mig att alla gör precis som jag vill. Varför? Jo, därför att jag är mycket äldre än 50% av medlemmarna på freeride och det gör mig till den allsmäktige Roger, han som aldrig har fel. Jag klarar inte att folk är sig själva och att de faktiskt beter sig som att de är 15 när de är 15! Jag har ett stort behov av att alla anpassar sig efter mig, annars blir jag ledsen! Jag vill att freeride ska vara som den var för 7-8 år sedan, när det bara var vi veteraner (även om vi inte var veteraner då) som fanns här. Då var allt mycket bättre, och jag tycker verkligen det var mycket bättre för och jag klarar inte utveckling, för utvecklingen anpassar sig inte efter mig!!! Jag trodde ju att freeride skulle bli Utopia, en fristad där vi som är så mycket visare (endast pga våran ålder) kunde leva lyckliga. Jag trodde vi skulle få vara ensamma om den sida tills vi dog och att inga andra skulle få vistas här. Men nu har det invaderat massa små barn som tar över sidan, och jag klarar inte det här. De tar över sidan eftersom de utövar en sorts skidsport som har blivt enormt stor de senaste åren, så det är ju självklart att medlemmarna som utövar denna sport är fler. Men eftersom denna utveckling inte anpassar sig efter mig, mina behov och hur jag vill ha det så klarar jag inte av det!!! [b]Vad jag försöker säga är att freeride inte är jag som jag vill!!!! Det måste ändras på, för jag måste alltid få som jag vill, jag är den allsmäktige Roger!!!!!!!!!!!!!"[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp