Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 321837" data-attributes="member: 32948"><p><strong>"Snälla ungdomar, lär er stava."</strong></p><p>Roger, hur stavar man till Suttit? Inte är det sattit i alla fall... Väl stavas inte Vell, Ruskigt stavas inte Rusgigt. </p><p>Det är dumt att kasta sten i glashus... </p><p></p><p>Förstår inte din kritik riktigt, tycker den faller som ett korthus. Att freerides användare sjunker med åren är väl inget negativt, jag tror att freerides forum får ungdomar med dålig svenska att skriva mer, vilket förbättrar deras språkkunskaper. </p><p></p><p>Förstår inte varifrån kritiken om "ut och rör på dig, ungjävel" kommer ifrån. Vi är på en skidsajt, full av skidåkare. Skidåkning är en idrott och ägnar man mycket tid här så är man med stor sannolikhet en seriös skidåkare som vill ta sin skidåkning till en högre nivå. Ganska så troligt att man ägnar en del tid åt skidåkningen. Att sitta och skriva på freeride, debattera, diskutera, kommunicera måste ge mer till ungdomar än att sitta på lunarstorm i.a.f. </p><p></p><p>Om man sen är av åsikten att forumet är stökigt, gå in i dina foruminställningar och ta bort det du inte vill läsa om. Vill du slippa småttingarnas studsmattefilmer, fine, slå av studsmatteforumet från dina inställningar. Är du trött på alla gamla gubbar som skriver så tråkigt? Slå då av toppturs och friåkningsforumet. </p><p>Tycker man att det skrivs för lite kul här så kan man kanske själv dra igång en intressant diskussion. </p><p></p><p>Jag tror inte att man ska försöka rätta in freeridemedlemmarna i ett led där alla ska vara en stor familj och tycka loikadant. <strong>Alla är vi olika, och det måste alla respektera.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 321837, member: 32948"] [b]"Snälla ungdomar, lär er stava."[/b] Roger, hur stavar man till Suttit? Inte är det sattit i alla fall... Väl stavas inte Vell, Ruskigt stavas inte Rusgigt. Det är dumt att kasta sten i glashus... Förstår inte din kritik riktigt, tycker den faller som ett korthus. Att freerides användare sjunker med åren är väl inget negativt, jag tror att freerides forum får ungdomar med dålig svenska att skriva mer, vilket förbättrar deras språkkunskaper. Förstår inte varifrån kritiken om "ut och rör på dig, ungjävel" kommer ifrån. Vi är på en skidsajt, full av skidåkare. Skidåkning är en idrott och ägnar man mycket tid här så är man med stor sannolikhet en seriös skidåkare som vill ta sin skidåkning till en högre nivå. Ganska så troligt att man ägnar en del tid åt skidåkningen. Att sitta och skriva på freeride, debattera, diskutera, kommunicera måste ge mer till ungdomar än att sitta på lunarstorm i.a.f. Om man sen är av åsikten att forumet är stökigt, gå in i dina foruminställningar och ta bort det du inte vill läsa om. Vill du slippa småttingarnas studsmattefilmer, fine, slå av studsmatteforumet från dina inställningar. Är du trött på alla gamla gubbar som skriver så tråkigt? Slå då av toppturs och friåkningsforumet. Tycker man att det skrivs för lite kul här så kan man kanske själv dra igång en intressant diskussion. Jag tror inte att man ska försöka rätta in freeridemedlemmarna i ett led där alla ska vara en stor familj och tycka loikadant. [b]Alla är vi olika, och det måste alla respektera.[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp