Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 321853" data-attributes="member: 42573"><p>Jag håller fullständigt med om att mångfalden på freeride inte ska tas bort. Det är därför denna sida är så bra. Att oavsett vilken "diciplin" man tillhör kunna stälal en fråga och få en relativt bra svar. Såklart kan man få sålla bort vissa svar, men fortfarande bra.</p><p></p><p>Men kan säga direkt att svenska måste bli bättre!</p><p>Som någon sa har de flesta här inne grundläggande kunskap i den svenska språken och dess grammatik. Problemet att de flest är så osäkra och vill hävda och visa sig på något sätt, vilket ofta resulterar i meningslösa och oläsliga inlägg. Vad säger liksom en svar som "fett", "niiiiice" och "gryyyymt"? Är det inte bättre att man har en någolunda bra grundtanken vad man vill uppnå med sitt svar?</p><p>Dessutom handlar det inte alltid om små stavfel, och att särskriva vissa saker ger meningen en hel ny betydelse. Att bara ta 5 min extra på sig och korrektläsa sin text lite så skulle hela forumets nivå öka markant.</p><p></p><p>// Christoffer</p><p></p><p>edit: försökte göra det lite mer lättläsligt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 321853, member: 42573"] Jag håller fullständigt med om att mångfalden på freeride inte ska tas bort. Det är därför denna sida är så bra. Att oavsett vilken "diciplin" man tillhör kunna stälal en fråga och få en relativt bra svar. Såklart kan man få sålla bort vissa svar, men fortfarande bra. Men kan säga direkt att svenska måste bli bättre! Som någon sa har de flesta här inne grundläggande kunskap i den svenska språken och dess grammatik. Problemet att de flest är så osäkra och vill hävda och visa sig på något sätt, vilket ofta resulterar i meningslösa och oläsliga inlägg. Vad säger liksom en svar som "fett", "niiiiice" och "gryyyymt"? Är det inte bättre att man har en någolunda bra grundtanken vad man vill uppnå med sitt svar? Dessutom handlar det inte alltid om små stavfel, och att särskriva vissa saker ger meningen en hel ny betydelse. Att bara ta 5 min extra på sig och korrektläsa sin text lite så skulle hela forumets nivå öka markant. // Christoffer edit: försökte göra det lite mer lättläsligt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp