Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abredal" data-source="post: 321859" data-attributes="member: 63064"><p>Altså, fär det första:</p><p>Angående språket. Om du vill att språket ska vara så perfekt, så tror jag inte Sverige är något land för dig!</p><p>Tänk på det varje dag så använder folk slang och olika "sämmre" uttryck. </p><p>Sen så skulle jag grattulera dig om du kan hitta ett forum där språket stämmer helt korrekt, grammatiskt såväl som rätt stavat. </p><p></p><p>Sen så skriver du om "Ghetto" stilen på språket. Om du tar med dig en filmkamera till backen en vanlig vinterdag åker till parken och filmar under hela dagen, sen visar du upp för mig att ingen som åker där har använt sig av "Ghetto" ord så ska jag ge dej en stor kyss, för de kommer aldrig hända. Varför ändra på vårt sätt att uttrycka oss bara för att det är ett forum?</p><p></p><p>För det andra, ålder:</p><p>Om alla som skulle vara medlem här skulle vara låt oss säga 16+ så hade det här troligetvis varit skidvärldens tråkigaste sida. Skönt med lite kids som även om dom inte stavar så bra kan ge en ett leende i vardagen, iform av bilder, filmer eller kanske bara en skön kommentar. </p><p></p><p></p><p>Näe kanske du helt enekelt skulle ta med dig alla andra gnällspikar här och skapa ett Freeirde forum för svensk språkiga tråkiga vardasmänniskor..</p><p></p><p></p><p>För det sissta: Gah sommnade efter halva texten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abredal, post: 321859, member: 63064"] Altså, fär det första: Angående språket. Om du vill att språket ska vara så perfekt, så tror jag inte Sverige är något land för dig! Tänk på det varje dag så använder folk slang och olika "sämmre" uttryck. Sen så skulle jag grattulera dig om du kan hitta ett forum där språket stämmer helt korrekt, grammatiskt såväl som rätt stavat. Sen så skriver du om "Ghetto" stilen på språket. Om du tar med dig en filmkamera till backen en vanlig vinterdag åker till parken och filmar under hela dagen, sen visar du upp för mig att ingen som åker där har använt sig av "Ghetto" ord så ska jag ge dej en stor kyss, för de kommer aldrig hända. Varför ändra på vårt sätt att uttrycka oss bara för att det är ett forum? För det andra, ålder: Om alla som skulle vara medlem här skulle vara låt oss säga 16+ så hade det här troligetvis varit skidvärldens tråkigaste sida. Skönt med lite kids som även om dom inte stavar så bra kan ge en ett leende i vardagen, iform av bilder, filmer eller kanske bara en skön kommentar. Näe kanske du helt enekelt skulle ta med dig alla andra gnällspikar här och skapa ett Freeirde forum för svensk språkiga tråkiga vardasmänniskor.. För det sissta: Gah sommnade efter halva texten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp