Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 321867" data-attributes="member: 42573"><p>Hur mycket tid la du ner för skriva detta inlägg? 30 sek? Inser du inte att ett ostrukturerat inlägg enbart förvirrar och blri omöjligt att läsa?</p><p>Det handlar INTE om att få ett perfekt språk i forumet. Du får gärna använda dig av slang i viss mån, men när upplägget för texten är ostrukturet blir man bara förvirrad! Istället för att lätt kunna förstå din text och se din ståndpunkt i frågan måste man sitta dechiffrera din text. Handlar enbart att göra allt mer överskådligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 321867, member: 42573"] Hur mycket tid la du ner för skriva detta inlägg? 30 sek? Inser du inte att ett ostrukturerat inlägg enbart förvirrar och blri omöjligt att läsa? Det handlar INTE om att få ett perfekt språk i forumet. Du får gärna använda dig av slang i viss mån, men när upplägget för texten är ostrukturet blir man bara förvirrad! Istället för att lätt kunna förstå din text och se din ståndpunkt i frågan måste man sitta dechiffrera din text. Handlar enbart att göra allt mer överskådligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp