Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stjidran" data-source="post: 321937"><p>HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Men OT nu då, jag tycker att Roger hackar ner på oss ungdomar, är jag ensam? Jag tror inte det, För nog går folk på sina svenskalektioner, jag har vänner som går på sina lektioner och anstränger sig.. men dom kan ändå inte stava ALLA ord rätt.. och vem vet? Vissa här kanske har skidåkning som ett sätt att strunta i allt annat och bara koppla av... då vill man inte att nån ska hacka ner på en, för dom kanske har svårt i skolan eller privatlivet.. Jag är själv 14 år och jag tycker inte att forumet är dåligt, nu kommer säkert nån som är minst 5 år äldre än mig tillrättavisa mig, men nästan alla som är 13+ på forumet är jätte snälla.. Om man frågar tex hur man gör ett trick så får man bra respons osv, dock så tycker jag att alla gubbar på forumet och i riktiga livet ger en sämre atmosfär.. dom klagar på våran svenska.. dom klagar på när vi bygger ett hopp i en backe.. dom gillar inte när vi kanske latjar i liftkön me våra kompisar.. det är så ungdomar är. Ni latjade säkert med varran när ni var tonåringar.. och visst hade säkert många av er problem i skolan då? Hur mkt gillade ni när nån gubbe hackade ner på eran svenska på eran tid? Och som någon sa, kidzen är framtiden äv skidåkning, för ni gamla får sämre knän och sånt. Stackars er <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> Men life is life.. så skit i det här och sluta hacka ner på varandra!! </p><p></p><p></p><p>Peace Out!! Jag menar det!</p><p></p><p></p><p>Edit: Vilka av oss tonåringar håller med mig?! Rise Against!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stjidran, post: 321937"] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Men OT nu då, jag tycker att Roger hackar ner på oss ungdomar, är jag ensam? Jag tror inte det, För nog går folk på sina svenskalektioner, jag har vänner som går på sina lektioner och anstränger sig.. men dom kan ändå inte stava ALLA ord rätt.. och vem vet? Vissa här kanske har skidåkning som ett sätt att strunta i allt annat och bara koppla av... då vill man inte att nån ska hacka ner på en, för dom kanske har svårt i skolan eller privatlivet.. Jag är själv 14 år och jag tycker inte att forumet är dåligt, nu kommer säkert nån som är minst 5 år äldre än mig tillrättavisa mig, men nästan alla som är 13+ på forumet är jätte snälla.. Om man frågar tex hur man gör ett trick så får man bra respons osv, dock så tycker jag att alla gubbar på forumet och i riktiga livet ger en sämre atmosfär.. dom klagar på våran svenska.. dom klagar på när vi bygger ett hopp i en backe.. dom gillar inte när vi kanske latjar i liftkön me våra kompisar.. det är så ungdomar är. Ni latjade säkert med varran när ni var tonåringar.. och visst hade säkert många av er problem i skolan då? Hur mkt gillade ni när nån gubbe hackade ner på eran svenska på eran tid? Och som någon sa, kidzen är framtiden äv skidåkning, för ni gamla får sämre knän och sånt. Stackars er :( Men life is life.. så skit i det här och sluta hacka ner på varandra!! Peace Out!! Jag menar det! Edit: Vilka av oss tonåringar håller med mig?! Rise Against! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp