Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="George_Hagi" data-source="post: 321957"><p>Ja Huggy, jag menar att det är stor skillnad på att hata en person och att hata något samma person står för eller gör. I den frågan får vi nog helt enkelt vara oense. Att jag använder ordet "snorungar" är enbart en fortsättning på den ton du själv var med om att anlägga när du skrev "skitgubbar" i tidigare inlägg. Vem av oss som är snorigast skulle jag gissa på är den som oftast är förkyld av oss, vilket är en helt annan diskussion.</p><p></p><p>Jag har heller ingen förklaring till att jag skulle vara bättre än dig, för det tror jag inte. Du kanske kan berätta var jag skrivit det, läste igenom mina inlägg i denna tråd och hittade inget. Däremot hävdar jag att jag har mer erfarenhet och mer information att dela med mig av än vad du har, vilket är naturligt eftersom jag är 10 år äldre än du. Jag vill också ha ett ställe där jag kan dela med mig av min och få nytta av andras kunskap gällande skidåkning. Förut var Freeride ett sådant ställe, men inte nu längre och det anser jag är bl a tack vare de personer jag kallar "snorungar". Därför kom jag med ett konstruktivt förslag till att åter göra freeride till ett sådant ställe som jag vill ha det, och på samma gång fortsätta vara ett ställe för Er som undrar hur mycket en öl kostar i chamonix.</p><p></p><p>Resten av ditt inlägg med funderingar om mina leder och ilska mm kunde jag lika gärna låta bli att kommentera. Men när du själv blir 10 år äldre så kommer du nog inse att det finns mycket kul att göra som inte går när du är 18 och fortfarande går i gymnasiet.</p><p></p><p>Till sist så om du tänker efter så skulle ju mitt förslag vara bra även för dig, du skulle ju slippa läsa och engagera dig i sådana här inlägg, när du sen växer upp är du välkommen över på andra sidan. </p><p></p><p>// Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="George_Hagi, post: 321957"] Ja Huggy, jag menar att det är stor skillnad på att hata en person och att hata något samma person står för eller gör. I den frågan får vi nog helt enkelt vara oense. Att jag använder ordet "snorungar" är enbart en fortsättning på den ton du själv var med om att anlägga när du skrev "skitgubbar" i tidigare inlägg. Vem av oss som är snorigast skulle jag gissa på är den som oftast är förkyld av oss, vilket är en helt annan diskussion. Jag har heller ingen förklaring till att jag skulle vara bättre än dig, för det tror jag inte. Du kanske kan berätta var jag skrivit det, läste igenom mina inlägg i denna tråd och hittade inget. Däremot hävdar jag att jag har mer erfarenhet och mer information att dela med mig av än vad du har, vilket är naturligt eftersom jag är 10 år äldre än du. Jag vill också ha ett ställe där jag kan dela med mig av min och få nytta av andras kunskap gällande skidåkning. Förut var Freeride ett sådant ställe, men inte nu längre och det anser jag är bl a tack vare de personer jag kallar "snorungar". Därför kom jag med ett konstruktivt förslag till att åter göra freeride till ett sådant ställe som jag vill ha det, och på samma gång fortsätta vara ett ställe för Er som undrar hur mycket en öl kostar i chamonix. Resten av ditt inlägg med funderingar om mina leder och ilska mm kunde jag lika gärna låta bli att kommentera. Men när du själv blir 10 år äldre så kommer du nog inse att det finns mycket kul att göra som inte går när du är 18 och fortfarande går i gymnasiet. Till sist så om du tänker efter så skulle ju mitt förslag vara bra även för dig, du skulle ju slippa läsa och engagera dig i sådana här inlägg, när du sen växer upp är du välkommen över på andra sidan. // Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp