Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 321965"><p>Jag orkar inte citera ovanstående inlägg eftersom det tar onödig plats. Men jag kan svara på det att när jag säger att du anser att du är bättre än oss kan jag medge att jag generaliserar ganska grovt. Men den större skaran äv de äldre, som cederholm så fint uttryckte det, dryper av självbelåtenhet och överlägsenhet. Varför? Jo, just därför att dessa personer är äldre och anser då att de är mycket bättre än oss yngre. Till er vill jag bara ställa en fråga, var ni helt värdelösa snorungar för 10-20 år sedan? Vi kan lämna den punkten för tillfället eftersom jag kan hålla på i evigheter.</p><p></p><p>Men till det jag sa tidigare och det jag fortfarande anser är att ni äldre gnäller så OTROLIGT mycket mer än oss yngre. Ni gnäller över hur vi beter oss och hur vi förstör "ert" forum. Men säger vi hur mycket vi avskyr det ni gör? Nej, trots att ni är äckligt irriterande vid vissa tillfällen. Inse att vi är här för att stanna och att vi är som vi är, ni kommer knappast bli av med oss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 321965"] Jag orkar inte citera ovanstående inlägg eftersom det tar onödig plats. Men jag kan svara på det att när jag säger att du anser att du är bättre än oss kan jag medge att jag generaliserar ganska grovt. Men den större skaran äv de äldre, som cederholm så fint uttryckte det, dryper av självbelåtenhet och överlägsenhet. Varför? Jo, just därför att dessa personer är äldre och anser då att de är mycket bättre än oss yngre. Till er vill jag bara ställa en fråga, var ni helt värdelösa snorungar för 10-20 år sedan? Vi kan lämna den punkten för tillfället eftersom jag kan hålla på i evigheter. Men till det jag sa tidigare och det jag fortfarande anser är att ni äldre gnäller så OTROLIGT mycket mer än oss yngre. Ni gnäller över hur vi beter oss och hur vi förstör "ert" forum. Men säger vi hur mycket vi avskyr det ni gör? Nej, trots att ni är äckligt irriterande vid vissa tillfällen. Inse att vi är här för att stanna och att vi är som vi är, ni kommer knappast bli av med oss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Roger talar!
Tillbaka
Topp